[GEZ] partner

• Beste ICT'ers,

Heb jij een goed maffia script dat volledig bugvrij is, maar slaag je er maar niet in om er echt veel leden op te krijgen..?
    Dan ben ik de juiste man voor je, ik heb al jaren ervaring met maffiagames en dan vooral met de promotiekant..

Wat ik kan? Als ik echt mijn best doe dan kan ik in het begin gemiddeld zo'n 40 nieuwe leden per dag aanwerven, waarvan het meerendeel ook blijft spelen als het een goede game is!
    Als we verder vorderen kan ik ook nog meer leden per dag aanwerven..
    Ook kan ik heel veel nieuwe opties bedenken ;)

Wat ik zoek? Iemand met een bugvrij maffiaspel met vrij veel opties, iemand die er ook echt wel veel tijd in wil steken en ook vooral goed kan scripten.

Denk jij dat je wel met mij wil samenwerken? Neem dan z.s.m. contact met me op!

MVG
    banditweb

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Als bewijs kan je een berichtje sturen naar Willem (weet wel niet of hij dat wil.. :s), bij hem ben ik nu aan het promoten en ik had er gisteren met gemak al 42 goedgekeurde.. Heb zelf ook veel games gehad, maar die ga ik hier niet allemaal zetten.. ;)

• Citaat

Das voor een vriend van me, die zoekt een partner

Dit zei deze 'goede' heer nadat ik vroeg waarom hij meer dan 1 games doet, aangezien ik script bij een game van hem.

Even voor de duidelijkheid, zodat jullie niet in verwarring komen:

Citaat

Neem contact met me op staat er, en als iemand dat doet dan zeg ik dat het over een vriend gaat en dan geef ik diens gegevens ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!