is de psvita wat?

• hallo,

Ik zat te denken om een nieuwe console te kopen.

Mijn xbox360 die gaat binnenkort denk ik zijn laatste adem uit blazen want die doet het niet top meer!

ik zat zelf te denken aan een psvita.. het schijnt dat het qua gamen een top ding is!

Heeft iemand hier er eentje? en is het nou aan te raden?
    Wat zijn de positieve punten en negatieve?

Of is misschien de nieuwe wii een must! en dan heb ik het over de Wii U

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Pff. beste ga je beter voor een PS3.. dingen kosten bijna niks meer, en zijn nog goedkoper als PS VITA..

Persoonlijk is de Wii U wel een leuk apparaat maar zo bijzonder is het echt niet, je moet eigenlijk enkel en alleen Nintendo Stuff kopen als je ook echt geintresseerd bent in de games van Nintendo etcetera. want ik ben bang dat de schaarste aan Wii U games net als de Wii gaat zijn.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• PS3 grootste en beste aanbod aan games, PS Vita leuk aanbod aan games (beperkt), maar het potentieel wordt momenteel nog niet benut door Sony en ontwikkelaars

Hallo,

Mijn tip zou zijn dat je het geld beter kan investeren in een computer :)

Mvg,
    Tim

Dat of een PS3... levensduur van de PS3 is nog aardig lang, voor 150,- / 160 heb je al nieuw eentje in de winkel dacht ik.. nu tegenwoordig nieuwe versies.. dus die oude moetenallemaal weg.. dus nu kan je nog snel ff zoeke zoeke ^^

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Ik zou inderdaad gaan voor een PS3,een hele bundel voor €250,- en een los toestel voor €200,-.
    Ik zou dan niet een PS VITA halen,die gaat waarschijnlijk niet lang mee(klein ding dus kan heel snel kapot gaan) terwijl een PC of een PS3 veel langer meegaan.

Dus neem een PS3 of een goede PC.

• Beste,

Ik weet niet waar je woont? Maar ik werk zelf bij de Intertoys en wij hebben daar nog mooie pakketten staan die al wat ouder zijn maar wel dus mooi geprijsd!
    Werk zelf bij Intertoys Tegelen (Limburg)

Mvg,

Roel

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!