Stop Kinder Mishandeling

• Toestemming van: R-Mijnten

Beste,

Ik ben sinds 12 mei 2012 gestart met een non-profit organisatie die zich richt op het tegen gaan van kinder mishandeling. Met deze page proberen wij meer mensen onder de aandacht te brengen van wat kinder mishandeling precies inhoud en wat je er aan kunt doen om het te voorkomen of het te ontdekken. Momenteel zijn wij nog beginnend en zijn we druk bezig om ons zo snel mogelijk uit te breiden.

Ben jij tegen kinder mishandeling, of ken je iemand die het mee (heeft) (ge)maakt? Like dan onze page en zorg ervoor dat we met z'n allen vechten tegen kindermishandeling.

Like onze page: http://www.facebook.com/StopKinderMishandeling

Alvast bedankt voor uw steun!

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Directeur: SVG Hosting, SVG Scripts & Stop Kinder Mishandeling (Non-profit organisatie)

• @Malik, hoezo dat?

@TS, ik vind het een goed initiatief maar met een facebook pagina alleen ga je het niet redden. Wil je de mensen echt bereiken met je mensen persoonlijk aanspreken, evenementen organiseren en noem maar op. En om het nu al een organisatie te noemen vind ik nogal overdreven.

• Beste,

@Malik: Nee, het account zal nooit verkocht worden, alleen verwijderd. Maar dat is niet de bedoeling.

@H.Rayn: Nee, vandaar een non-profit organisatie, dat is een startende organisatie. We willen inderdaad eerst het bezoek naar onze page willen richten in de loop van de tijd zal er ook een website en evenementen en acties worden gerealiseerd.

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

• @Fils, zoals ik al zeg zijn wij een startende organisatie dat houdt dus in dat we met alles bezig zijn om dus een echte organisatie te worden. Maar daar gaat het hier niet om, we proberen nu mensen naar ons toe te trekken die ons helpen door de page te liken, zo kunnen we meer mensen bereiken en vanuit daar wordt gekeken van hoe of wat.

• Kun je meer vertellen over wat jullie/jij allemaal doen om kinder mishandeling tegen te gaan?
    Zoals H.Rayn het al zegt redden jullie het niet met alleen een pagina.
    Ik zou op z'n minst veel informatie geven over wat er allemaal gebeurd.

• Hallo,

Wat Fils bedoeld is dat je waarschijnlijk geen organisatie bent. Je zegt dat je een startende bent, maar officieel gezien ben je dan geen organisatie.
    Daarvoor moet je je eerst inschrijven.

Je kunt je dus geen non-profit organisatie noemen, omdat je geen organisatie bent.

Mvg,
    Tim

• Beste ,

Wat denk je uiteindelijk hiermee te gaan bereiken , denk je dat het ( kindermishandeling ) gaat stoppen omdat iemand een facebook pagina maakt ? Dan heb je dat goed mis , de meeste die hun kinderen mishandelen geven totaal niks om het hele gebeuren ze hebben dit uitendelijk ook niet eens. Dan nog kan je iemand zijn innerlijke zelf niet veranderen , je kan hooguit het persoon wat zijn kind mishandelt aangeven bij de politie of dergelijke. Het is alemaal wat zielig ja maar je ken er uiteindelijk bijna niks aan doen behalve het persoon op te zoeken en hem eens flink na kijken. Veel suc6 in dit project zie ik ook niet maar wil je wel veel plezier er in wensen.

Groeten.

• Beste,

Okee, ik kan mezelf dan nog geen organisatie noemen maar dat is uiteindelijk wel de bedoeling. Het verschil wat wij willen maken is op dit moment nog niet van toepassing, we willen eerst zoveel mogelijk mensen naar ons toe trekken (Plannen worden uitgewerkt). Het is ons doel om Kinder Mishandeling onder de aandacht te brengen, zodat het herkend kan worden en zoveel mogelijk tegengegaan kan worden.

Scarface: Natuurlijk vanuit een pessimistisch gezicht zou je inderdaad zeggen dat je er niks tegen kan doen. Maar des te meer mensen hier baat bij krijgen des te minder kan dat de mishandelaars krijgen, de kenmerken worden steeds duidelijker. In ieder geval bedankt voor het succes wensen dat zal (hopelijk) wel lukken.

Gelieve vragen te stellen per PB.

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!