Nieuwe (simpele) website

  • 1. Layout komt totaal niet betrouwbaar op me over, krijg nou niet het idee dat je verstand van zaken hebt.
    2. Veel spelling fouten terug gevonden in teksten wat ook duid op een minderjarig persoon achter de website.
    3. Je noemt het een "bedrijfje" maar ik zie geen KvK, BTW nummer terug op je website.
    4. Ik kan lege formulieren versturen, er wordt niks aan controle gedaan wat vragen is om problemen.


    Verder heb ik nog niet gekeken.

  • Je layout is achterhaalt, maak een nieuwe layout beetje modern layoutje.
    Wat fils zecht klopt:
    1. Een bedrijf zonder kvk-nummer/btw-nummer.
    2. Lege formulieren kun je versturen.
    3. Typ fouten.


    Zie dit ook niet allemaal als negatief commentaar.

  • Bedankt voor de reacties,


    Ik zie dit absoluut niet als negatief commentaar maar als opbouwende kritiek,
    Zelf wou ik het als site zo simpel mogelijk houden dus op de header na ga ik niks aan het layout aanpassen.
    Verder ben ik wel bezig met het aanpassen van de typfouten, dat je lege formulieren niet meer kan versturen (dat script had ik al maar werkte nog niet helemaal)


    En kvk nummer is inderdaad handig, ik ben uiteraard wel ingeschreven ;')


    Bedankt voor de kritiek!

  • Bekijk ook even je email.
    een live email is nou niet echt professioneel... gewoon zeer amateuristisch.
    Ik zou persoonlijk nooit mijn computer bij je langs brengen want je sloopt hem nog meer 8| :whistling:
    Dus laat een professionele lay-out ontwerpen.. tja kost geld maar als je geen geld wilt investeren stop dan meteen met je 'bedrijfje'
    Zorg voor goede informatie dus duidelijke prijzen en geen waardeloze opstartkosten..

  • even een reactie op sander,


    je lult de reinste onzin op dit moment, dat ik geen professionele webdesigner ben betekent dat dat ik geen verstand van computers heb? volgens mij zijn dat 2 hele verschillende dingen en qua computer heb ik genoeg ervaring na 2 jaar werkzaam te zijn geweest bij een reparatie bedrijf

  • Tja je mag dan misschien wel zo zijn..
    tevens leuk dat je met je mbo niveau 2 diploma een computer kan maken 8o
    maar dat komt niet over op je website want dat ziet er nu gewoon niet goed uit maarja....
    Het is jouw bedrijf dus het maakt mij niet uit! succes!!

  • Even wat punten:


    1- Website ziet er helaas amateuristisch uit. Dit straalt helaas ook uit dat de kwaliteit van de diensten ook wel niet zo top zal zijn.
    2- Microsoft Office 2012 -> Verkeerde plaatje -> Kennis van product is ver te zoeken?
    3- Aardig wat spelfouten op de website
    4- Live mail adres?
    5- Formuliers kunnen zonder enige verificatie worden verstuurd
    6- Adres is woning?
    7- Lever je ook onderdelen? Zoals nieuwe videokaarten of koop je deze allemaal via retailers zelf en niet via leveranciers.


    Ik zelf werk dan voor http://www.elcom.nl, misschien dat je hier mogelijk wat ideeën op kunt doen. Elcom zelf is meer gericht op bedrijven dan op particulieren.

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!