Dialog submit

  • Hallo,


    Ik heb een dialog met een form. Als ik daar op 'Create Contact' druk gebeurd er niks.
    Wat is er fout?


    Script:

    PHP
    <script>	$$.ready(function() {		$( "#dialog_add_contact" ).dialog({			autoOpen: false,			modal: true,			width: 400,			open: function(){ $(this).parent().css('overflow', 'visible'); $$.utils.forms.resize() }		}).find('button.submit').click(function(){			var $el = $(this).parents('.ui-dialog-content');			if ($el.validate().form()) {				$el.find('form')[0].reset();				$el.dialog('close');			}		}).end().find('button.cancel').click(function(){			var $el = $(this).parents('.ui-dialog-content');			$el.find('form')[0].reset();			$el.dialog('close');;		});				$( ".open-add-contact-dialog" ).click(function() {			$( "#dialog_add_contact" ).dialog( "open" );			return false;		});	});	</script>



    Dialog:

    PHP
    <div style="display: none;" id="dialog_add_contact" title="Add Contact">		<form method="post" action="?p=add_contact" class="full validate">			<div class="row">				<label for="first_name">					<strong>First name</strong>				</label>				<div>					<input data-error-type="inline" class="required" type=text name=first_name id=first_name />				</div>			</div>			<div class="row">				<label for="last_name">					<strong>Last name</strong>				</label>				<div>					<input data-error-type="inline" class="required" type=text name=last_name id=last_name />				</div>			</div>			<div class="row">				<label for="email">					<strong>Email address</strong>				</label>				<div>					<input data-error-type="inline" class="required" type=text name=email id=email />				</div>			</div>			<div class="row">				<label for="phone">					<strong>Phone number</strong>				</label>				<div>					<input data-error-type="inline" class="required" type=text name=phone id=phone />				</div>			</div>	</form>		<div class="actions">			<div class="left">				<button class="grey cancel">Cancel</button>			</div>			<div class="right">				<button class="submit">Create Contact</button>			</div>		</div>	</div>
  • Ten eerste:

    Code
    $$.ready(function() {
    
    
    });


    zet je om in

    Code
    $().ready((function() {
    
    
    });


    En ten tweede je code staat op een lijn (zeker ictscripters bug), kan je niet even pastebin gebruiken ofzo?

  • Ik heb even met je contact opgenomen en we kwamen eruit dat de functies wel werken, alleen hij verzend geen formulier.
    Ik heb aangegeven dat hij .ajax kan gebruiken, en heb hem deze code gegeven.
    Dit was de bericht:
    Onder dit:

    Code
    .find('button.submit').click(function(){


    Zet je dit:


    Ik heb je even een voorbeeld gegeven, maar je moet even zelf de input selector wijzigen en toevoegen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!