Layout offerte aanvraag

  • Beste collega's,


    Ik wilde graag even een algemene offerte aanvraag doen.
    Het betreft een layout die voor mybb cms moet dienen.


    Het moet layout worden voor een game Community die bijna 1 jaar bestaat.
    Wij spelen zoal alle games die online speelbaar zijn.
    Vooral (Counter-strike: Source & Global Offensive, League of Legends, Runescape, World of Warcraft, Battlefield 3, Guildwars & Starcraft2).


    De naam is Epux Gaming Community.


    Vereisten:


    - Moet compatibel zijn met MYBB 1.6 en nieuwere versies.
    - Moet een mooie en strakke layout zijn.
    - Dropdown menu die easy bewerkbaar is.
    - Een mooie en dynamische header.
    - Moet automatisch aanpassen aan alle pagina's (zoals elke mybb template).
    - Mooie en overzichtelijke content.
    - Het mag best wel speciaal zijn en proffesioneel ogen.



    Nota's:
    - Als er een deftige prijs uit komt, ben jij wel de gelukkige designer van ons.
    - We willen graag de Layout gesliced en getest hebben.
    - PSD en de Slice bestanden.
    - Speciale images moeten niet voorzien worden maar dat mag wel.
    - De slice moet ook geprogrammeerd worden naar MYBB voor een installatie klare mybb template.


    Ons budget is beperkt. maar we willen weten of er ook gunstige ontwerpers bestaan.
    Laat maar weten !

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je vraagt in je nota om een .psd en de slice bestanden, maar ik neem aan dat je ook duidt op een template die zo geinstalleerd kan worden op mybb?


    Hij vraagt inderdaad om de .psd en slice bestanden, maar in de slice bestanden zit als het goed is een framework verwerkt die met mybb 1.6 werkt. Als het goed is gaat dit via een xml-parser (Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen). Degene die hiervoor een offerte zullen geven, zullen ook wel weten wat hij bedoeld.

  • Hallo,


    Ik verzoek de TS duidelijk neer te zetten dat naast het slicen (dus van .psd naar HTML) ook de slice moet worden geprogrammeerd naar een MYBB template.


    Dit doordat het twee zeer verschillende dingen zijn.


    Indien dit niet het geval is ook even duidelijk hierover te zijn.


    Mvg,
    Tim

  • Je vraagt in je nota om een .psd en de slice bestanden, maar ik neem aan dat je ook duidt op een template die zo geinstalleerd kan worden op mybb?


    Idd, ik wil graag een installatie klaar template hebben.
    Maar ook de psd zodat ik indien ik zelf wil die later kan laten aanpassen.
    het is geen MUST maar het zou leuk zijn dat dit mogelijk is.

  • Ik ben in staat om een volledig functionele template voor je te maken welke gebruik maakt van het MyBB 1.6 template framework. Ik heb ervaring met het templatesysteem van MyBB en kan dus al een layout voor je ontwerpen, coderen en verwerken in het framework vanaf €249,-


    Ook ben ik in staat een domeinnaam + hosting te leveren vanaf €24,99 per maand.


    Voor meer informatie kun je een email sturen naar [email protected]

  • En anders kan je ook even informeren bij "ismail123", hij kan je eventueel ook helpen. Wat betreft de prijzen zou je ook aan hem moeten vragen, hij is voor mij bezig en zeer goed contact is zeer vertrouwelijk en houd je goed op de hoogte over de vorderingen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!