Gezocht: partner!

• Beste,

Ik ben op zoek naar iemand die samen met mij een maffiagame wil beginnen ;) Het punt is eigenlijk dat ik vrij tot zeer ervaren ben met mijnmaffiaspellen en er ook echt wel degelijke winsten mee kan maken.. Maar ik wil eens iets anders dan mijnmaffia proberen maar toch nog steeds een maffiaspel, maar ik kan jammer genoeg zelf niet scripten..

Dus wat ik zoek:
    - iemand die gemotiveerd is om zeker in het begin hard te werken
    - iemand die wat ervaring heeft met maffiaspellen
    - iemand die vrij tot zeer goed kan scripten
    - moest het kunnen: iemand die al een kant en klaar maffiaspel heeft liggen :)

De taakverdeling (ongeveer):
    -Jij moet alles regelen ivm met het spel online te houden en alles wat met scripten te maken heeft
    - Ik regel al de rest: bv. promotie, leden actief houden, crew zoeken,..

Over de winstverdeling valt te onderhandelen maar het is zeker een positieve verdeling: bv. NIET 10-90 ;)

MVG
    Sam

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Er worden tegenwoordig zoveel maffiaspellen gemaakt dat de opbrengst van deze website(s) zo nihiel zijn dat je er niks mee kan. De takenverdeling daarintegen is ook absoluut niet goed, ik denk dat je op deze manier nooit iemand zal vinden. Ook zal ik als ik jou was eerst zelf scripten gaan leren, want scripten is niet één van de makkelijkste taken, laat staan als je ook nog is verwacht dat iemand anders het bouwt, bijhoud etc.

• Er worden tegenwoordig zoveel maffiaspellen gemaakt dat de opbrengst van deze website(s) zo nihiel zijn dat je er niks mee kan. De takenverdeling daarintegen is ook absoluut niet goed, ik denk dat je op deze manier nooit iemand zal vinden. Ook zal ik als ik jou was eerst zelf scripten gaan leren, want scripten is niet één van de makkelijkste taken, laat staan als je ook nog is verwacht dat iemand anders het bouwt, bijhoud etc.

Ik denk dat je toch nog altijd aardig wat geld kan verdienen met een goed spel, zelf heb ik €200 verdiend op 2.5maand met een mijnmaffiaspel dus op een uniek spel zou dat gemakkelijk over de 400-500 EUR zijn en dat in nog geen 3 maand, dus als je er een jaar mee bezig bent dan denk ik dat je toch een aardig bedrag per maand kan verdienen toch als je goed blijft promoten ;)
    En over de taakverdeling: ik denk niet dat die zo oneerlijk is, ja ik weet dat het veel werk is maar je moet niet denken dat de rest zo'n makkie is hoor.. Ik steek er ook meerdere uren per dag in en ik kan zelf ook wel een bijna bugloze source geven wat al heel wat werk bespaart voor mijn partner ;)

• Als je zoveel geld hebt verdient met Mijnmaffia, is er dan geen mogelijkheid om een Scripter in te huren in plaats van als partner aan te nemen?

Want je moet je voorstellen dat een scripter hiernaar kijkt en denkt:
    "Ik moet zonder loon het werk doen, waar ik normaal honderden euro's voor vraag, en het is nog maar af te wachten of het succesvol wordt."

Misschien een idee om iets meer garanties te geven aan de scripter, zodat de zekerheid van de persoon iets hoger komt te liggen.

Verder hoop ik toch voor je dat een scripter het risico aan durft, want de grapjas die zei dat Maffiagames niet meer werken heeft het volledig mis. Maffiagames werken juist nog erg goed, het punt is dat je uniek moet zijn. Er zijn nog steeds Maffiagames met tienduizenden leden en zodra jij daar tussen kunt komen heb je het goed voor elkaar!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

• Ik heb banditboyzz.com gehad maar die is verbannen van mijnmaffia (ja dat ga je waarschijnlijk niet geloven maarja..)

Ja die 200 euro die ik verdiend heb dat is wel al meer dan een jaar geleden dus die heb ik jammer genoeg niet meer liggen :p Dat is ook de reden dat ik er opnieuw mee wil beginnen met maffia sites want toen heb ik gezien dat je er echt vrij eenvoudig geld mee kan verdienen.. Maar jammer genoeg kan ik de scripter dus geen zekerheid geven door op voorhand te betalen maar je zal me op mijn woord moeten geloven als ik zeg dat je er echt wel profijt uit gaat halen en uiteindelijk zal je ook beter uitkomen :)

• Sorry hoor maar waarom allemaal offtopic?
    Een moderator die offtopic in een discussie gaat vind ik een beetje ver gaan. Omdat hij dit soort dingen zal moeten vermijden..

Momenteel ben ik mijn script online aan het zetten om te kijken of hij dat goed vind.

• Hallo,

Vanaf nu gelieve reacties die direct gerelateerd zijn aan aan het onderwerp.
    Tips over de zoektocht naar een partner kunnen via privé bericht verstuurd worden en zijn niet direct relevant voor deze zoektocht.

Reden hiertoe is aangezien dit in strijd is met het reglement:

Citaat

4.2 Plaats enkel berichten die bijdragen aan de verkoop, zoals bijvoorbeeld biedingen en vragen over het aangeboden materiaal. Publiekelijk uw mening geven over de verkoop is niet toegestaan.

Let hierbij op. In dit topic heb ik één reactie laten staan welke ook eigenlijk in strijd hiermee is. Dit doordat de TS hierop reageerde met wat ik zie als waardevolle informatie. Daardoor is deze er nog.

Mvg,
    Tim

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!