Donatieshop dubbel drugs en drank

• Help mij alsjeblieft.

Ik heb een eigen rpg game

Hij is al helemaal af

Alleen kom ik er niet uit hoe ik in de donatieshop.php maak dat je dubbel drugs en drank kan kopen

Wie kan mij dit stukje script sturen

of wie kan mij helpen?

*** Edit by Tim: geen persoonlijke informatie ***

Alvast bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • }else if($gebruik == extrasmokkelheden && $stem < 100){
    $msg = bad("Je hebt niet genoeg Credits!");
    }else if($gebruik == extrasmokkelheden&& $stem > 99){
    $msg = good("Je hebt 100 Credits ingeruild voor 2000 extra smokkelheden");;
    mysql_query("UPDATE `speldata` SET `credits`=`credits`-'100' WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error());
    mysql_query("UPDATE `drugs_drank` SET `aantal`=`aantal`+'2000' WHERE `aantal`=".ID) or die(mysql_error());

Dit is het stukje

maar als je dan koopt komt er niks bij maximale bezit

klopt de tabel naam niet ?

Wat klopt er niet?

• PHP
    }else if($gebruik == extrasmokkelheden && $stem < 100){
    mysql_query("UPDATE `speldata` SET `credits`=`credits`-'100' WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error()); //Wat geeft die terug????
    mysql_query("UPDATE `drugs_drank` SET `aantal`=`aantal`+'2000' WHERE `aantal`=".ID) or die(mysql_error()); //Wat geeft die terug????

Regel 6 & 7 doen??
    Krijg je foutmelding??

PHP
    //Deze regel klopt volgens mij van geen kant?
    ("UPDATE `drugs_drank` SET `aantal`=`aantal`+'2000' WHERE `aantal`=".ID)
  • @fils , je krijgt helemaal niks , dat is het rare

heb jij toevallig ook een rpg game?

kun jij mij anders vertellen bij welke tabel of waar precies in de database het aantal drugs wat je mag dragen enzo staat?

of kunt u mij misschien een goed stukje sturen?

• Wat jou tabel is?
    Kom op je moet wel wat moeite doen hiervoor, ga niet alles voorkauwen.

Je wilt blijkbaar updaten via een ID maar hebt dit op AANTAL gezet, na de WHERE clause hier ga je vermoedelijk fout, wat het dan wel moet zijn is aan jou tabel opmaak dit kan ik niet zien.

• Qrimesclubs, Fils probeert je op de normale wijze te helpen.

Tevens kunnen we je echter niet verder helpen aangezien jouw query niet klopt.
    Kijk eens even in je database naar de tabel "drugs_drank" en vermeld dan de kollomen, zodat we weten wat er wel in je query hoort.

Ik denk dat aantal moet zijn user_id aangezien ik al weet wat voor script je gebruikt.

• Hallo,

Als je alles al geprobeerd had dan zou het wel opgelost zijn.

Ik raad je aan om de leden hier met respect te behandelen. Ze helpen je allemaal. Ik weet 90% zeker dat dat wat zij zeggen het probleem is. Nu mag je zelf even het peoberen op te lossen. Door te debuggen.

Als je zoveel hent gedaan, kun je ons vertellen wat precies. Dan kunnen we je mogelijk meer in de goeie richting sturen.

Als je het echt opgelost wilt hebben moet je anders misschien iemand betalen. Want we helpen je hier namelijk perfect.

Heb overigens je topic aangepast aangezien deze in strijd was met ons reglement.

Mvg,
    Tim

• }else if($gebruik == extrasmokkelheden && $stem < 100){
    mysql_query("UPDATE `speldata` SET `credits`=`credits`-'100' WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error());
    mysql_query("UPDATE `drugs_drank` SET `aantal`=`aantal`+'2000' WHERE `user_id`=".ID) or die(mysql_error());

Wat is hier de fout

}else if($gebruik == wapentrainingwapenervaring && $stem < 50){
    }else if($gebruik == wapentrainingwapenervaring&& $stem > 49){
    $msg = good("Je hebt 50 Credits ingeruild voor 50% wapentraining & 25% wapen ervaring");;
    mysql_query("UPDATE `speldata` SET `credits`=`credits`-'50' WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error());
    mysql_query("UPDATE `userstats` SET `wapentraining`=`wapentraining`+'50' WHERE `id`=".ID) or
    die(mysql_error());
    mysql_query("UPDATE `userstats` SET `wapenervaring`=`wapenervaring`+'25' WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error());

Deze hierboven doet het wel

en ik heb van user_id ook al een keer id gemaakt maar dat werkt ook niet

• Hallo,

Als je zoveel hent gedaan, kun je ons vertellen wat precies. Dan kunnen we je mogelijk meer in de goeie richting sturen.

Mvg,
    Tim

Hallo,

Naast dat je mogelijk dit bericht kunt antwoorden zodat we je mogelijk verder kunnen helpen, heb je gekeken in je database wat de structuur is? En deze vergeleken met je queries?
    Heb je de queries ook eens in phpmyadmin gerunt? Heb je de queries uitgeprint en gerund? Heb je de queries gedebugged?

Mvg,
    Tim

• @ A.Bijlsma Natuurlijk weet jij welk script hij gebruikt omdat jij er zelf ook gebruik van maakt!

@TS,

Natuurlijk werkt ie niet. Je update een query die niet eens bestaat?

Je kan wel: Een nieuwe tabel in speldata maken en deze extradrugs noemen en wanneer je aan het reizen bent je een if doet met een mysql_query.

Zoiets:

Doe dit en het werkt ;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!