Vragen over motoren.

• Hallo,

Ik moet voor school informatie verzamelen omtrent motoren, en dus heb ik een vragenlijst die ingevuld kan worden.
    Gelieve dit lijstje hieronder kopiëren en invullen.

Citaat

Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?

Welke soort motoren, en merken spreekt jongeren aan?

Hoeveel geld kunnen/willen jullie hieraan uitgeven?

Bedankt voor het invullen!

• 1. het ziet er strak uit als je een hele pak hebt met de zelfde kleurencombinatie van je helm

2. Honda, yamaha, ktm, kawasaki en uiteraard als een vierwieler een yamaha raptor

3. Ik zelf heb voor mijn motor nu met extra onderdelen zoals sport remhendels en al in totaal nog maar 13000,- uitgegeven. Het kan nog oplopen ;)

evenementenorganisaties.com / De enige echte evenementen website.

• Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?
    De kleding op zichzelf is al mooi, voorkeur gaat uit naar de jas.

Ik zelf vind de Ducati motoren mooi, maat van me heeft er ook een gehad tot hij een ernstig ongeluk kreeg en ze motor total loss was verklaard.

Afhankelijk wat voor soort motor je wilt, als ik er een zou kopen doe ik dit 2e hands aangezien nieuw prijs iets teveel van het goede is.

• Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?
    ik vind een pak gecombineerd met de motor wel erg mooi.

Mij spreekt de kawasaki ninja erg aan. in combinatie met een bijpassen pak.(collega van mij heb dit zo is erg mooi)

Hoeveel geld kunnen/willen julie hieraan uitgeven?
    dat maakt mij niet veel uit gaat mij meer om vind ik hem mooi en is die 100% veilig.

• Citaat

Bedankt iedereen!
    Met deze antwoorden kon ik wat

Ik moet nog één iemand!

Dan help ik je toch even!

Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?
    Het moet combineren: Dus je pak, met je jas, helm en motor. Dat is echt perfect!

Ducati

Ik heb het eerder voorbij zien komen, en daar ga ik in mee: Een tweedehands.

• - Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?
    De soort kleding & helm etc hang volledig af van het soort motor,

Zo ziet het op een chopper niet uit om een full-face helmet met lederen pak aan te hebben.
    maar voldoet een jet helm met een leren jack en spijkerbroek aan het plaatje,
    qua koffers behoren hier lederen zijtassen.

Op een sportive toer vindt ik een lederen broek met textiel jas, of volledig textiel pak juist staan,
    met een flip-up of fullface helm.
    qua koffers behoort hier een kofferset in de kleur van de motor & eventueel een topkoffer.

En bij een racer (super sport) hoort gewoon een volledig lederen combi suit met fullface helm.
    Qua koffers vindt ik hier standaard niets het mooist op & anders textiel tassen die je enkel plaatst wanneer nodig.

Ikzelf ben relatief jong voor een motorrijder (20 jaar) maar mij en vrienden van mij zijn dan ook wel echt gericht op de Racer types (super sport)
    Voor de iets oudere generatie, 30-40 is het persoons gebonden voor een supersport of een sportive toer.
    en voor de 50 plussers wordt er vaak voor een sportive toer, toer of chopper gereden.

Qua geld is het natuurlijk afhankelijk van de motorrijder hoeveel hij te besteden heeft etc.
    Voor een beetje redelijk spul ben je al makkelijk een kleine 2000 euro kwijt voor je pak/helm etc etc.
    ikzelf voor mijn eerste gear zat ongeveer op de helft. maar op het moment dat er een 'betere/duurdere' motor zou komen zal ik ook mijn pak gaan updaten.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!