.psd bestand slice tut {engels}
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Mm.. dit is wel een behoorlijk omslachtige manier van slicen, aangezien photoshop een build-in functie voor het slicen heeft...
-
Dit is overigens ook slicen in tables of niet ?
-
Je kan het beste de programma waarmee je het hebt ontworpen gebruiken om te slicen(in stukjes knippen).
De slicing(in stukjes knippen en coderen) verzorgen d.m.v. adobe photoshop en/of andere programma's is onprofessioneel en van slechte kwaliteit.
De meeste werken met position absolute en vaste grootte, waardoor responsive design en het "stretchen" van layouts niet mogelijk is. -
Slicen en coderen is heel wat anders. Voor het slicen kun je namelijk prima photoshop gebruiken! Je knipt hiermee de layout namelijk alleen maar in stukjes en vervolgens codeer je dit.
Dus ik weet niet waar je die informatie vandaan haalt ismail?
-
Slicen en coderen is heel wat anders. Voor het slicen kun je namelijk prima photoshop gebruiken! Je knipt hiermee de layout namelijk alleen maar in stukjes en vervolgens codeer je dit.
Dus ik weet niet waar je die informatie vandaan haalt ismail?
Zie hier betekenis slicing: http://nl.wikipedia.org/wiki/SlicenNatuurlijk kun je dat gebruiken voor het slicen, dat zeg ik ook: "in de programma waarmee je het hebt ontworpen".
Slicing is het positioneren van het gesliced layout. Als je dat d.m.v. adobe photoshop en/of andere programma's gaat doen is dat onprofessioneel en van slechte kwaliteit.Kan gebeuren dat je die fout maakt, echter moet je slicen scheiden van slicing want het is niet hetzelfde.
Ook als je bijvoorbeeld op java zoekt voor het interacteren van je website, is het niet dus niet javascript. Dat zijn dus ook 2 aparte dingen. -
ismail123
Slicing is gewoon een Engelse benaming van alles in een, iemand op ik dacht Sitedeals heeft er een andere naam aan gegeven 'basing' maar dat heeft niks met slicing te maken.Overigens moet je niet alles geloven op Wikipedia aangezien het open-informatie is, dus iedereen kan wijzigen en toevoegen wat ze willen.
-
@Fils
Volgensmij is slicing en basing hetzelfde maar ik weet het niet zeker.Maar ik doel me niet op de betekenissen, het gaat erom dat je begrijpt wat ik bedoel en met dat woordje kon ik het aanduiden.
Ik raad aan dat je de slicing/codering niet door adobe photoshop en/of andere programma's gaat doen.
-
Als je slicen letterlijk vertaald kom je op knippen/snijden... Maar goed, ieder zijn eigen interpretatie en laten we maar niet te veel off-topic gaan
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!