• Hallo iedereen, ik vond een laptop en wou even weten of deze goed genoeg zou moeten zijn, om vele dingen te doen, (waaronder ook MineCraft).


    Medion Akoya MD 99070 (499 euro, 3 jaar garantie)

    • 39,6 cm/15,6" breedbeeldscherm met HD-resolutie van 1366x768 pixels en led-backlighttechnologie
    • Intel Core i3-3110M-processor met geïntegreerde grafische functies (2,40GHz, 3MB Intel Smart Cache, Intel Hyper Threading-technologie)
    • 1000 GB harde schijf (S-ATA)
    • 4 GB DDR3 SDRAM-werkgeheugen
    • utgebreid softwarepakket o.a. Original Windows 8
    • High Definition Audio met 2 luidsprekers
    • multi-standaard dvd/cd-brander
    • ingebouwde wifi b/g/n en bluetooth 4.0
    • Ingebouwde HD-webcam en microfoon
    • Krachtige Li-ion accu met 6 cellen
    • talrijke aansluitmogelijkheden met o.a. 2x USB 3.0, 2x USB 2.0, 1x HDMI, multikaartlezer, enz
    • gewicht: ca. 2,8 kg (incl. accu)
  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Alles kan. Maar je moet niet verwachten dat minecraft hier soepel op gaat spelen. Het probleem van deze laptop is dat hij een geïntegreerde grafische kaart heeft. Met je huidige setup is het spelen van nieuwere games (bv COD, BF, WoW enzovoorts) in principe onmogelijk.


    Als je games wil gaan spelen zorg er dan voor dat je een aparte grafische kaart hebt. (let wel op dat een laptop eigenlijk nooit voor games is) Ik vind tevens de prijs wel redelijk hoog voor wat je ervoor krijgt. Waar heb je deze gezien?


    Als ik jou was zou ik, zeker als je een laptop wilt, een paar honderd euro meer erbij leggen zodat je ook nog wat meer jaartjes mee kan. Als je het geld niet hebt, ga dan voor een desktop.

  • Waarom moet je een Frans toetsenbord leren voor school als ik vragen mag?


    En ja dat kan gewijzigd worden alleen dan kloppen de plaatjes niet meer. Ofwel koop een toetsenbord met de Franse-indeling voor een paar tientjes en dan ben je ook daar weer klaar mee.

  • Oke, ik ga proberen deze te krijgen, ik weet ook niet waarom Azerty, maar hier in onze omgeving is het bijna altijd Azerty


    Blijkbaar is de actie niet meer :(


    Kan iemand helpen zoeken? ik weet niet goed hoe ik zo iets makkelijk zoek, een goede laptop met prijs tussen 0-499 euro
    Op bol.com of winkels in oost vlaanderen

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!