Kortingscode Versio

• Ik vind zojuist in mijn inbox een kortinscode voor Versio
    Dit omdat zij 4 jaar bestaan kunnen alle klanten iemand anders 4 euro korting geven op een .nl of .be

Stuur dus een PBtje indien je interesse hebt.

Verder zou ik andere Versio klanten oproepen die ook hun kortinscode willen aanbieden dat hier in het topic te doen.
    Maar dan ook enkel een berichtje plaatsen indien je een code hebt om weg te geven & aanvraag voor codes enkel via PB.

zo blijft het topic overzichtelijk.

Hierbij nog even de spelregels vanuit Versio:

# De kortingscode is 4 euro waard en goed voor bijvoorbeeld een gratis .NL of .BE domeinnaam.
    # De kortingscode kan éénmaal gebruikt worden.
    # De kortingscode kan door iedereen gebruikt worden, BEHALVE door uzelf. Hiermee willen we klanten aansporen om via social-media, webblogs en hun favoriete forums in contact te komen met andere klanten van Versio en hun kortingscodes uit te wisselen. Ook is het natuurlijk mogelijk om de kortingscode weg te geven aan iemand die nog geen klant is. Het is niet toegestaan om uw kortingscode zelf te gebruiken, ook niet via een ander klanten account.
    # De kortingscode is maximaal 14 dagen geldig of zolang de voorraad strekt.
    # Indien de kortingscode bij een verkeerde bestelling wordt ingevoerd, dan kunnen wij de kortingscode niet heractiveren.
    # De kortingscode kunt u invullen op de betaalpagina, bovenaan alle betalingsopties.

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!