[css/php]Background

  • Beste ICTScripters,


    Ik heb laatst me eigen domein gekocht. Nu heb ik daar een layout op gemaakt.
    Nu is dit mijn css code voor mij background(deze staat in mijn head in de index.php)

    PHP
    background: url('bg-<?php echo $_GET['width'];?>-<?php echo $_GET['height'];?>.png')


    Echter denk ik dat dit niet de ideale code is omdat ik dus heel veel soorten bg.png's heb(namelijk die van elke windows instelbare grootte).
    Is hier misschien een betere manier voor?

  • @brokentrack
    Het gaat vooral het aantal bg.png's die ik heb.Die heb ik nu namelijk voor veel groottes omdat anders mijn middelpunt niet in het midden ligt.

  • @brokentrack
    Het gaat vooral het aantal bg.png's die ik heb.Die heb ik nu namelijk voor veel groottes omdat anders mijn middelpunt niet in het midden ligt.


    Dan moet mogelijk javascript/csswijs dit opgelost worden.


    Css als in dat je dat probleem niet hebt.
    Is het niet op te lossen dan kan dit mogelijk wel opgelost worden met javascript.


    Hoe weet ik niet aangezien ik de situatie niet ken noch veel weet op dat gebied.

  • Dit zou ik juist gewoon zo laten, tegenwoordig is dat alleen maar handiger voor het veranderen van een template, je kan dan een bg toevoegen voor elk denkbare grote ed. (in je head tags van je html staat wss een link met style.css?height=xxx&width=xxx < indien zo, lekker zo laten.

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!