Eerste layout

  • Hallo,


    Ik ben vandaag begonnen met mijn eerste layout in Photoshop.
    Zelf ben ik er tevreden over, maar wat vinden jullie? :cheer:


    Afbeelding:


    Gelieve zo te beoordelen:
    Cijfer:
    Pluspunten:
    Minpunten:
    Tips:
    Opmerkingen:


    Groetjes,
    Davey

  • Probeer een beetje met kleuren te werken die bij elkaar passen, bijvoorbeeld zwart en, grijs want dat bruine menu op die zwarte achtergrond staat voor geen meter als je dat bruine nergens anders in de layout laat terug komen.


    Denk gewoon simpel na zoals in het echte leven ga je ook geen zwarte kamer schilderen en, er een bruine bank in zetten.


    Opmerking en, de tips staan er al cijfer is een 6 omdat het je eerste layout is.

  • die soort bakstenen muur die je aan de buitenkant heb, die zou ik vervagen naar de zwarte body toe, want dat is nu gewoon een zwart vierkant en best lelijk.
    als je snapt wat ik bedoel

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Hij ziet er goed uit voor je 1e layout. En iedereen loopt te zijken dat hij te zwart is, maar als jij hem zwart wil. dan maakt je hem zwart. Klaar.


    Alleen zou je de menuBAR kunnen verbeteren, hij is nu te groot.
    :cheer:



    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.07.09 01:42:18:
    Cijfer: 6
    Pluspunten:
    Minpunten: Menubar
    Tips: leer verder:) Je komt er wel.
    Opmerkingen: geen



    IS HIJ 960??

  • Cijfer: 5.5/10


    Pluspunten: structuur is goed, je crimenaam is ook mooi gedaan.


    Minpunten: te zwart, weinig kleuren, menubar is lettertype te groot [offtopic]zelfs saai[/offtopic]


    Tips: Doe wat inspiratie op, iedereen begint klein. Ook plaatjes bij "Profiel", ... [offtopic]Outgames vind ik persoonlijk makkelijker, probeer er ook eens een te maken? :$[/offtopic]


    Opmerkingen: Ik zou aan de twee kanten menu maken [offtopic](is overzichtelijker[/offtopic]) en maak knoppen bij je menubar | Home | [offtopic](zoals truxo zei)[/offtopic]

  • cijfer 5.5/10


    pluspunt: crimenaam mooi em dat baksteen achtergrond netjes gedaan
    minpunten: die menubar lettertype te groot en vind de bar er ook niet egt bij passen


    ga zo door

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!