Ik heb even een portfolio layout voor mezelf gemaakt.
Wat vinden jullie ervan? en wat kan beter?

Portfolio
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Het is strak, eigentijds, maar toch mis ik wel iets in de vorm van een header. Het oogt niet bepaald aantrekkelijk om langer op je portfolio te blijven...
-
Bedankt.
Kunt u ook vertellen wat u mist? Zodat ik hier wat aan kan doen. -
beste
Ik vindt hem heel erg donker. en heb gevoel dat dit nog niet af is want er zit nog geen menu bij en geen header.
Ik had een kleine omschrijving onder die afbeeldingen gedaan.
-
beste
Ik vindt hem heel erg donker. en heb gevoel dat dit nog niet af is want er zit nog geen menu bij en geen header.
Ik had een kleine omschrijving onder die afbeeldingen gedaan.
Mee eens, dat is wat ik mis. De header, waar je menu staat.
-
Bedankt voor de tips.
Ik heb er wat geprobeerd van te maken maar wordt niks meer denk ik -
Footer vind ik persoonlik niks.
Ook de sociale iconen -
De eerste is op zich niets mis mee. Maar beloof me in ieder geval dat je die 2e (met dat paars) direct in de prullenbak gooit, want die is (sorry) vreselijk!
De eerste zou ik op doorwerken. Je geeft zelf aan dat het een portfolio, dus waarom iedereen klaagt over een menu begrijp ik niet helemaal want dat is namelijk helemaal niet nodig bij een portfolio.
Mijn tips:
- De social media icons vind ik erg lelijk. Te simel / lelijke font;
- Mouse-over is amateuristisch (eerste item in je portfolio);
- Zorg wellicht voor een betere achtergrond (laat ik je verder vrij in), dit kan namelijk de professionaliteit van je website aanzienlijk verhogen;
- Doe iets geks met de tekst onderaan (een aparte bg met een klein verschil), ziet er erg 'tijdelijke website'-achtig uit.Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
Het is vrij donker en eentonig. Je wilt met een portfolio de nadruk leggen op de dingen die je hebt gemaakt.
En natuurlijk niet op de achtergrond. De typografie straalt niet echt iets verfrissends uit. Ook de social media
buttons (waar je wilt dat mensen snel op drukken) zijn veelte onopvallend. -
Ik zou opnieuw beginnen en wat meer structuur aan geven.
Ook dat je kan laten zien waarvoor de klant komt en wat er te zoeken valt.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!