Fout in upgrade/bouw script

• Hallo Ictscripters,

Ben bezig met een strategy game. Me script werkt niet helemaal.

Code
    if(isset($_POST['upgradecastle'])){
    $goldcost = ($town['castle'] * 850);$woodcost = ($town['castle'] * 120);$stonecost = ($town['castle'] * 80);
    if($stats['gold'] < $goldcost){echo"Te weinig goud";}elseif($stats['wood'] < $woodcost){}elseif($stats['stone'] < $stonecost){}else{
    $stats['gold'] -= $goldcost;$stats['wood'] -= $woodcost;$stats['stone'] -= $stonecost;

$update_gold = mysql_query("UPDATE `s1_stats` SET `gold`='".$stats['gold']."', `wood`='".$stats['wood']."', `stone`='".$stats['stone']."' WHERE `id`='".$_SESSION['uid']."'");
    $town['castle'] += "1";mysql_query("UPDATE `s1_town` SET `castle`='".$town['castle']."'                                         WHERE `owner`='".$_SESSION['uid']."'") or die(mysql_error());}

Hier gaat het volgens mij mis.

if($stats['gold'] < $goldcost){
    echo"Te weinig goud";
    }elseif($stats['wood'] < $woodcost){
    }elseif($stats['stone'] < $stonecost){
    }else{

Heeft iemand een idee hoe ik dit anders kan maken zodat het wel werkt?

• Zo even netjes geplaats allemaal.
    probeer dit de volgende keer wel even zelf te doen voor je het hier plaats maak het wat makkelijker om het te lezen voor de ander.

• Probeer dit eens:

• Zo even netjes geplaats allemaal.
    probeer dit de volgende keer wel even zelf te doen voor je het hier plaats maak het wat makkelijker om het te lezen voor de ander.

Hij kan daar niks aan doen er is een bug die zorgt dat er geen enters zijn in de topic start [code=php] tags.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!