15 juni Hotopnia

  • Hallo,
    Ik Stephen heb een nieuw project bedacht en dat project heet Hotopnia.
    Wat is Hotopnia
    Hotopnia is een spel waarbij de bedoeling is om je eigen hotel op te richten.
    Je krijgt geld door middel van bezoekers(geen echte bezoekers)
    De bezoekers laten ook een reactie achter een goede of slechte reactie als je een x aantal punten heb krijg je een ster.Het aantal maximale steren is 5 maar dan moet je een top hotel hebben en ook zullen er dan meer bezoekers komen.
    De spullen die je koopt kan je in je kamer zetten.
    Er is ook verschilende kwalititeit van de spullen zo is een goede kwaltiteit duurder als een slechte.


    Zijn er banen,zoja welke
    Ja er zijn zeker nog mensen nog voor het project hotopnia
    O.A een grafische designer.
    Een zeer betrouwbare admin.
    Een php kenende.
    En ook sponsers en leden.
    Promoters.
    Voor Deze opdrachten is een vergoeding mogelijk het bedrag van de vergoeding is op te vragen via p.m (behalve admin dat is op vrijwilige basis)


    Zijn er al werknemers
    Ja het hotopnia team bestaat nu uit 1 hele goede scripter en een admin.


    Layout
    Ik zoek ook altijd nog een mooie layout.
    Zowel voor als de game online komt als dat hij underconstuction is.
    Ik zoek ook nog(zeer)mooie banners.


    Bezoek address
    http://www.Hotopnia.nl


    Overige
    Bij Hotopnia is ook een forum te vinden voor al het laatste nieuws.
    Overige vragen ?
    Stel die dan via p.m



    wat vind je van dit project ?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik kan een layout voor je ontwerpen, stuur maar even een PB over mijn lage tarief. ben aankomende week beschikbaar dus contact maar als je intressen hebt.


    [offtopic]Heeh, 15 juni mijn B-day[/offtopic]

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • wordt het 100% zelf gescript of op iets gebaseerd ( als basis) ?


    en ik kan wel aardig scripten maar niet veilig/heel sytsteem ( dat je niet te veel van me verwacht)


    admin wil ik wel graag worden ( kan ik ook helpen met bugs)



    2. wat / doe je zelf ?

  • Helaas, het ziet er te habbo uit en daarvan is het concept ook.
    als zo'n flash zooi van habbo hotel al niet te spelen valt, waarom zou jouw php versie dat wel zijn.


    Als je het idee kan omtoveren naar iets serieuzers dan kan het werken, maar jij zit met dat habbo gedoe in je achterhoofd daarom denk ik niet dat het slim is om door te gaan.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Hallo,
    Het lijkt totaal niet op habbo.
    Want bij habbo zit geen doel bij Hotopnia immers wel.
    Bij habbo moet je gewoon rond lopen en anderen mensen vervelen.Bij hotopnia is het doel om je eigen hotel op te richten dus je ziet totaal geen anderen spelers.
    Ik vind het jammer dat je mij gelijk moet ontmoedigen.
    Maar aan de anderen kant toch bedankt voor je reactie.


    Mvg Stephen

  • het is niet als habbo hotel, maar je hebt het idee daarvandaan en dan ga je toch het daarop iets baseren, ten 2de lijkt het erop kwa design van de layout en dat poppetje.
    je moet gewoon alles wat richting habbo gaat wegdoen, want dan is dit spel goed en uniek in zijn soort.
    Dan heb ik er ten volste vertrouwen in :cheer:

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Ik zal het nog wat uitleggen.
    Je kan je meubels kopen bij de spikea,hier zit dan een levertijd op als die levertijd is verstreken dan kan je ze zelf neer zetten in de badkamer,woonkamer,slaapkamer.
    Ook kan je er kamers bij laten bouwen daar moet je een aanemer voor zoeken en ook daar zit weer een bouwtijd op.
    Zo proberen we Hotopnia zo echt mogelijk te lijken.
    Ik heb ook nog wel een leuk plaatje van een meubel die bij de spikea te koop zal zijn.
    kopier de link even in je adderesen balk
    http://www.hotopnia.nl/meubels/bankslecht.png
    (let niet op de randen die zullen in het spel weg zijn)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!