Gratis webhosting met service

  • Beste iedereen,



    Bij deze wil een beperkte aantal personen een webhosting account toekennen op mijn server met direct admin.Allereerst ben je vrij om hier gebruik van te maken!


    Waarom doe ik dit ?
    Ik ben een leerling Applicatie ontwikkelaar niveau 4, 3e jaars. Ik vind het leuk om mensen die beginnen met hun carrière als webdeveloper, een stukje ruimte te geven om hun code te testen. Je mag natuurlijk ook gewoon je website hier op draaien.



    Om het kosteloos te houden hebben we ondersteuning voor .tk domeinen geaccepteerd, echter hierdoor moet alles nog handmatig gebeuren. Als je dit zelf wil doen kun je na het aanmaken van het pakket een ticket aanmaken dan word je daar verder geholpen.



    Heb je een server gerelateerd probleem? dan kun je altijd een ticket inschieten en wij proberen het zo snel mogelijk op te pakken.



    Aanmelden ?
    Aanmelden kan op http:/www.pixxa.nl/hosting



    Als er nog vragen zijn verneem ik deze graag



    1 pakket per persoon word maar geactiveerd

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Wanneer er geen misbruik word gemaakt van de service, blijft het voor een lange tijd staan (min. 1 jaar)

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Beste ,


    Er zijn ook nog usb webservers ect, vind dit helemaal niet zo geweldig betaal ook liever voor een webhosting die mij binnen 5 minuten met een live helpdesk uit de voeten kan helpen.
    Mischien dat is iemand een criminal spelletje debugged met gebruik van zon gratis webhosting maar dan houd het ook wel snel op denk ik , maarja dat is mijn MENING.


    Groeten.

  • Beste ,


    Er zijn ook nog usb webservers ect, vind dit helemaal niet zo geweldig betaal ook liever voor een webhosting die mij binnen 5 minuten met een live helpdesk uit de voeten kan helpen.