Gratis webhosting met service

  • Beste iedereen,



    Bij deze wil een beperkte aantal personen een webhosting account toekennen op mijn server met direct admin.Allereerst ben je vrij om hier gebruik van te maken!


    Waarom doe ik dit ?
    Ik ben een leerling Applicatie ontwikkelaar niveau 4, 3e jaars. Ik vind het leuk om mensen die beginnen met hun carrière als webdeveloper, een stukje ruimte te geven om hun code te testen. Je mag natuurlijk ook gewoon je website hier op draaien.



    Om het kosteloos te houden hebben we ondersteuning voor .tk domeinen geaccepteerd, echter hierdoor moet alles nog handmatig gebeuren. Als je dit zelf wil doen kun je na het aanmaken van het pakket een ticket aanmaken dan word je daar verder geholpen.



    Heb je een server gerelateerd probleem? dan kun je altijd een ticket inschieten en wij proberen het zo snel mogelijk op te pakken.



    Aanmelden ?
    Aanmelden kan op http:/www.pixxa.nl/hosting



    Als er nog vragen zijn verneem ik deze graag



    1 pakket per persoon word maar geactiveerd

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Wanneer er geen misbruik word gemaakt van de service, blijft het voor een lange tijd staan (min. 1 jaar)

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Beste ,


    Er zijn ook nog usb webservers ect, vind dit helemaal niet zo geweldig betaal ook liever voor een webhosting die mij binnen 5 minuten met een live helpdesk uit de voeten kan helpen.
    Mischien dat is iemand een criminal spelletje debugged met gebruik van zon gratis webhosting maar dan houd het ook wel snel op denk ik , maarja dat is mijn MENING.


    Groeten.

  • Beste ,


    Er zijn ook nog usb webservers ect, vind dit helemaal niet zo geweldig betaal ook liever voor een webhosting die mij binnen 5 minuten met een live helpdesk uit de voeten kan helpen.
    Mischien dat is iemand een criminal spelletje debugged met gebruik van zon gratis webhosting maar dan houd het ook wel snel op denk ik , maarja dat is mijn MENING.


    Groeten.

    Hallo,


    Dit is een gratis dienst om mensen te helpen aan een gratis stukje hosting waar kwaliteit van hosting hoog in het vaandel staat. Als je geen interesse hebt respecteer ik dit maar ik geef liever andere mensen wel de kans om verder te groeien.


    Wat je niet uit het oog moet verliezen is dat dit gratis is : Wanneer ik vroeger een gratis hosting pakket kreeg, werd ik aan mijn lot overgelaten kortom geen support niks. Dat is juist het gat waar ik in wil duiken, een gratis webhosting met support


    Als het je niet bevalt, dan verstuur ik je graag door naar een betalende concurent

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Mensen waarom waardeert niemand eens iemand die iets gratis weggeeft?


    Hallo: hij deelt ZIJN betaalde pakket gratis met WILDVREEMDEN en dan lopen sommige mensen hem nog af te zeuren of kritiek te geven ook. Ik neem aan dat de intentie van die topic was om vragen erover te posten en bedankjes te geven en niet om kritiek te lopen geven? Als je het zelf beter kan dan kun je altijd nog zelf een topic openen maar andere afzeuren is dan wel het laatste wat je moet doen.


    Bij deze verwacht ik dan ook alleen vragen en bedankjes, berichten die provocerend zijn of niet in de aard van dit topic passen worden zonder pardon verwijderd met een eventuele sanctie.


    Alvast heel erg bedankt voor jullie medewerking en sorry Maikel dat ik dit bericht in je topic moet plaatsen ;).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!