Wat vinden jullie van de nieuwe Iphone 5 ?
Mij valt het heel erg tegen vergeleken Galaxy S3 , Ik dacht echt dat ze S3 zouden omver blazen maar wat mij betreft is het gewoon iphone 4SS

Iphone 5 Topic
-
-
-
Verwachtingen waren hoog, resultaat is een tegenvaller...
Ze moeten meer innoveren in plaats van de wereld aanklagen, ze kunnen zo niks nieuws meer verzinnen... -
Verwachtingen waren hoog, resultaat is een tegenvaller...
Ze moeten meer innoveren in plaats van de wereld aanklagen, ze kunnen zo niks nieuws meer verzinnen...
Hier ben ik het helemaal mee eens, niks aan toe te voegen. -
Ik heb nu een Galaxy S1 en ik wou echt overstappen op Iphone 5..
Maar kijk Galaxy S3 nou:
Dan is mijn keuze heel snel gemaakt.Verder is hun Ipod Nano een ramp geen klipje dus een ramp voor sporters.
Ze moeten eens wat meer naar hun zelf kijken in plaats enkel maar Samsung dwars zitten maar die gaan gewoon door. -
-
http://www.youtube.com/watch?v=rdIWKytq_q4
Bekijkt dit filmpje laten ze de iphone4 zien en vragen ze aan mensen wat ze van de nieuwe iphone 5 vinden.
-
Haha dat is wel grappig maarja zegt dan weer niks over iphone5
-
Wou net de Keynote bekijken van 12 september 2012 over iPhone 5 op Apple.com
Maar de website werkt niet?
Bij jullie? -
Bij mij werkt het gewoon Bijlsma: http://www.apple.com/apple-events/september-2012/
Hebben jullie al gehoord dat de iPhone 5 nu al heel goed verkoopt? Beter dan de iPhone 4S vorig jaar. Begin van de uitrol hé. -
De tekst op apple.com gelezen?
-
-
Iphone is gewoon voor apple fanboys wil je een goede telefoon neem je de GalaxyS3 met Android 4.1!
Zie hier Iphone Vs. GalaxyS3 (Samsung advertentie):
-
Lekker overtuigend adidasstyle . Een Samsung reclamebanner die laat zien dat Samsungs beter zijn.
-
Ik vind van wel, een zeer duidelijk verschil op de iPhone.
-
Fils, het is ook een beetje logisch ook.
Samsung laat alleen zien wat de iPhone niet heeft.
Er zijn ook dingen die de iPhone heeft en Samsung niet.
Als je wilt vergelijken moet je kijken wat ze allebei hebben. En kijken welke beter is. -
Klopt,
Maar vergeet niet dat veel bedrijven veel geinvesteerd hebben in NFC voor bijvoorbeeld smartphone afrekenen of pinnen of wat dan ook.
Apple doet maar wat aangezien ze zo juist innovatie tegen houden (wat ze algemeen al doen met rechtzaken)Die verhalen dat apple sommige levens van mensen heeft veranderd is gewoon raar want of je nou op Windows 98 werkt of een iMac op beide kun je je werk gewoon doen. (bedrijven bewijzen dit)
Iphone4 was leuk, Iphone4S was minder & iphone5 is exit.
Ik vindt het gewoon achteruit gaan zelfs als ze vooruit gaan.Ik als GalaxyS1 gebruiker zou jaloers moeten wezen op Iphone5 en dat ben ik niet eerder op een Blackberry torch(kwa design dan) en Galaxy S3.
Ik vindt het jammer van Apple want ze raken echt heel veel klanten kwijt door zo een simpele nieuwe telefoon neer te zetten.
Iphone4 -> Iphone5 = enkel groter maar weinig verschil.
Galaxy S1 -> Galaxy S3 = echt veel verschil.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!