Mede-eigenaar gezocht

  • Helaas merk ik dat ik de laatste tijd nog maar amper momenten heb om aan mijn spel (vilix.nl) te werken, daarom ben ik opzoek naar hulp...

    Kort samengevat verlang en bied ik het volgende:

    • Je wordt 49% eigenaar (ik 51%)
    • Je hebt recht op 49% van eventuele toekomstige winst (dus het geld dat overblijft nadat de hosting en andere uitgaves zijn betaald)
    • Je beschikt over kennis van PHP en HTML en kunt dit aantonen
    • Je beschikt over voldoende kennis van de Nederlandse taal
    • Je kunt (en wilt) er tijd in steken

    Lijkt je dit wat, reageer dan :). (Ook voor vragen reageren ;) ).


    Ik behoud het recht om (indien ik niet de juiste persoon vind) niemand te kiezen of om zonder opgaaf van reden deze aanvraag in te trekken.



  • Je wordt 49% eigenaar (ik 51%)
    Dit moet me erg denken aan aandelen waarom zou je zelf meer % willen hebben ? Ik zou gewoon 50% inkomsten en 99,99% eigenaar blijven.


    Is er ook een budget beschikbaar indien de mede-eigenaar wat nodig zou hebben ? (marketing,design,technisch)

  • Ik heb kennis php en mysql,
    Ik heb al redelijk wat rpg games helpen unbuggen/aanpassen/ updaten
    Als u wilt kunt u mij dit vragen in een pm welke sites.


    Ik ben zelf een admin en weet hoe alles moet.
    Html is mijn mindere kant maar ik volg daar nu lessen voor. Dus komt goed!


    Verdere vragen kan u via pm sturen
    Mvg aaron

  • Ik heb wel interesse. Ik ben momenteel bezig met wat eigen scripts. Je kan me een PM sturen als je wil.


    Gedaan..


    Je wordt 49% eigenaar (ik 51%)
    Dit moet me erg denken aan aandelen waarom zou je zelf meer % willen hebben ? Ik zou gewoon 50% inkomsten en 99,99% eigenaar blijven.


    Is er ook een budget beschikbaar indien de mede-eigenaar wat nodig zou hebben ? (marketing,design,technisch)


    Opzich kan zoiets ook geregeld worden, mocht iemand daar interesse in hebben. Helaas is er (nog?) geen budget beschikbaar, er zijn (nog?) geen inkomsten :P




    Gedaan...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!