• Ik wil op mijn site een automatisch muziek laten afspelen als leden dat willen,
    Als ze bij bewerk profiel gaan en ze voeren daar[music]link van muziekje[/music]
    en ze slaan dat op dat dan als je op die speler zijn profiel gaat dat er automatisch een muziekje wordt afgespeeld,

Maar ik heb nu dit:

PHP
    <embed src="bestandsnaam.mid" width="145" height="120" autostart="true">

maar hoe zorg ik ervoor dat het is zodat je alleen [music][/music] moet ingeven ( en ertussen een linkje?)
    in mijn ingame.inc vondt ik dit:

PHP
    $tekst = preg_replace("#\[player\](.*?)\[/player\]#si", "<a href=\"?page=profile&player=\\1\">\\1</a>", $tekst);

dat is voor een en link naar een persoon zijn profiel,
    Maar snap niet goed hoe ik hetzelfde +- doe maar dan dat er automatisch een muziekje wordt afgespeeld

kan iemand mij helpen?

• als ik dit invul op mijn profiel pagina:
    [music]

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    [/music]

Geeft hij de fout de fout dat het niet gevonden is?

• Je weet tog dat je niet zomaar een youtube linkje kan plakken bij een <embed> en verwacht dat ie gelijk gaat werken. Pak de embed tagje van YouTube, vind je onder een video bij insluiten, en pas die aan. Mocht je er niet uit komen laat het me weten.

• PHP
    $tekst = preg_replace("#\[player\](.*?)\[/player\]#si", "<iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/\\1&autoplay=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>", $tekst);

Probeer dit is niet getest,
    mensen doen dan [player]youtubecode[/player]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!