• Beste lezer,

De laatste tijd heb ik veel last van computer crashes, en dan niet zomaar een crash, maar een bluescreen.
    Het is erg iritant, zit je te scripten of te game en dan *poef*, blauw scherm en je computer gaat uit. Heerlijk :thumbup:

Word er nu een beetje gek van, heb al me computer geformateerd in de hoop dat het dan over zou zijn, maar nope.

Kan iemand mij hiermee helpen? De probleem beschrijving van windows zegt het volgende:

Ik ben naar de volgende locatie gegaan:
    C:\Users\Djordy\AppData\Local\Temp\WER-51683-0.sysdata.xml

Maar als ik dat bestand wil openen dan krijg ik geen toegang :wacko:

Kan iemand me helpen ;(

MVG.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Download een BlueScreen Viewer, die kan de dump bestandjes lezen en dan zie jij wat er niet werkt.

Zo heb ik mijn Blue Screens ook hebben kunnen verhelpen (M'n drivers waren outdated) :)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Bedankt!

Dat is zeker een handig programmaatje, ik heb nu één probleem opgelost, nog 3 tegaan en dan zullen de bluescreens, hopelijk, ophouden!

Ik ben trouwens nog vergeten te melden, ik heb ook last van een ander probleem:

Elke keer als ik mijn computer opstart, kan ik kiezen tussen windows normaal opstarten of windows herstellen via windows herstel. Als ik windows normaal opstart krijg ik niet lang daarna een bluescreen, nog als hij aan het opstarten is, als ik het via windows herstel doet dan werkt het wel. Dit kost ook allemaal weer zoveel tijd. Zou dit ook iets met de bluescreens te maken hebben?

• Je hebt kapotte hardware,

vervang eerst je hardeschijf door een nieuwe. Installeer opnieuw en kijk of je probleem opgelost is.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• @Fils, dat niet, kom er alleen wel net achter dat me adobe reader, flash player en een spel die ik gisteren geïnstalleerd hebt alle 3 opeens foetsie zijn. Heb ze weer opnieuw moeten installeren :cursing:

@Brokentrack, ik ga is even kijken :thumbup:

ZiraX, daar ga ik naar kijken als de tip van BrokenTrack ook niet werkt.

K.Rens, windows 8 vind ik totaal niet gebruiksvriendelijk, kom er niet uit.

• Wat je ook nog kan doen is
    hirens bootcd download http://www.hirensbootcd.org/download/
    Deze branden op een cd of op een usb zetten http://www.hirensbootcd.org/usb-booting/

Dan opnieuw opstarten en dan booten op de cd.
    Onder dos programma heb je verschillenden test zo wel voor geheugen als voor harddisk.

Dan kan je eerst vast stellen of het aan je harddisk of geheugen licht voor dat je computer op maakt. ( want de garantie vervalt op moment dat je een merk pc hebt en je computer open maakt )

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!