Wat een service bij Gerwim, me VPS was niet helemaal goed gegaan en hij gaat het persoonlijk opnieuw doen!
Gratis VPS
- gerwim
- Closed
-
-
-
Wanneer dan?
-
-
Is dat relevant om te vragen? Lijkt me eerder een zaak tussen Gerwim en FIls..
Vanavond komen er om 20 uur weer nieuwe VPS'sen
-
Nog bedankt trouwens!
En een tip voor iedereen die een VPS krijgt maar geen domein naam heeft: voeg een entry toe aan je hosts file.
"127.0.0.1 example.com" waarbij je het ip en het domein vervangt door het ip van je VPS en het domein door wat je maar wilt.
Kies bij voorkeur een niet bestaand domein. Om mogelijke problemen te voorkomen.Je moet dit voor elke computer (OS eigenlijk) opnieuw doen om op die manier je VPS te bereiken
-
Om 8 uur komen er maar liefst 8 VPSen beschikbaar, dit zijn ook de laatste!
-
-
gerwim ik krijg een melding bij me vps er staat : BOOTMGR is missing .
Hoe kan ik dit oplossen?Zoals ik je via MSN verteld heb, lever ik geen support op de VPS. Deze is gratis, verwacht dan niet dat ik het systeem ook nog ga inrichten. Voor niets gaat de zon op.
-
gerwim ik krijg een melding bij me vps er staat : BOOTMGR is missing .
Hoe kan ik dit oplossen?
Vertel anders even wat je gedaan hebt... -
Leuk dat je dit weg geeft, zalige actie!
Ik was net te laat, zonde...
-
Ik had me windows 2008 r2 server geinstalleerd via custom hij begon te installeren maar ik minimaliseerde de VNC van de vps installatie en toen over paar minuten keek ik was de vnc gesloten en ik opende het opnieuw en kreeg zo een melding
-
Hier heb ik geen problemen mee gehad, VNC is niets meer en niets minder dan enkel het bekijken en beheren van het scherm.
Als je VNC sluit heeft dit geen effect op de server zelfs, dus er is waarschijnljik iets anders misgelopen.
Windows server 2008 werkt mij bij perfect en naadloos, alleen is er weer af omdat het natuurlijk veel RAM geheugen slurpt :)! -
Wat je moet doen is inloggen op je control panel
Vervolgens ga je naar Settings -> boot order: 1 cdrom, 2 hard disk.Wat jou VPS nu namelijk wil is gelijk gaan booten via de hard disk maar er is geen besturingssysteem aanwezig.
Je moet hem opstarten via de cdrom dus wel mountenen dan installeren.
Na de installatie kan je de setting terugzetten en de cd "unmounten"
-
-
Voor diegenen met een gratis VPS, check je mail.
-
Had het gezien, wanneer denk je dat het gebeurt, was namelijk tevreden hierover
-
Had het gezien, wanneer denk je dat het gebeurt, was namelijk tevreden hierover
Wat bedoel, wanneer het gebeurd? Het gebeurd nu -
-
Geen dank
gerwim, de gratis VPSen gaan weg ?
Ben nog steeds te spreken over de server die ik bij je huur
Zoals al eerder vermeld, blijf klant bij je.
Jup
-
Topic gaat opslot, actie is voorbij. En de TS heeft iedereen op de hoogte gebracht.
Bedankjes mogen jullie hem pm'en
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!