Layout

  • Beste,


    Ik heb een layout gemaakt, zouden jullie jullie mening willen geven?
    Alsjeblief geen reacties over die witte, en zwarte balk, dit is om de naam van dit project te beschermen :D
    Als iemand dit project wil realiseren, deze layout kan wel "gesponsert" worden, dan mag je ook mijn naam gebruiken. Mits enkele voorwaarden (stuur pb, anders kan je strafpunt krijgen (a))
    Mijn layout:


    Alvast bedankt,
    DeWilde

  • @ woetie, met deze reactie ben ik NIKS


    @ truxo, wat kan ik dan van kleuren gebruiken?


    @ W0utR, Ik ga nu slapen, ga morgen het menu van boven aanpassen.


    [offtopic]Ik vind hem persoonlijk wel mooi, en even ter informatie: afbreken is niet leuk als je voor deze layout 3-4 uur werkt ... [/offtopic]

  • [offtopic]Je vraagt om een mening, dat is zen mening ...[/offtopic]


    voor dat menu zou ik ook een standaard font gebruiken, en in de menutitel misschien ipv een zwarte strook een witte van 2px te zetten.

  • Het concept is leuk, alleen niet mooi uitgewerkt,
    ten eerste zou ik persoonlijk een meer standaard lettertype gebruiken, deze is niet mooi en véél te pixelig.
    Ten tweede zou ik meer kleuren in je layout verwerken, op http://www.colorschemer.com staan de mooiste kleurenschema's gratis voor gebruik.
    [offtopic]
    En 3-4 uur voor deze layout is wel een beetje overdreven geschat ;) Ik (doe het vaker) zou deze layout in 1 uur kunnen maken zeker.
    [/offtopic]

  • beste dewilde,
    de layout zelf ziet er goed uit, maar probeer meer kleuren erin te verwerken (ik zou zeker blauw als hoofdkleur nemen dat associeer ik namelijk met economie).


    veel succes blijf doorgaan tot je de perfecte layout hebt, je bent goed op weg

  • Het is geen mooie layout. Maar het is makkelijk te verwerken.


    Je hebt een zeer kwetsbare kleur gebruikt, namelijk rood. Wanneer je rood gebruikt komt het al gauw over als een "paint-layout", zo komt deze namelijk ook bij mij over. Je moet andere kleuren gebruiken, en deze goed verwerken met een style. Daarbij is het te pixelerig (hoorde ik net ergens al), omdat het niet goed is afgewerkt.


    Besteed er iets meer aandacht aan, dat zal zeker verstandig zijn, en als je dat niet wilt maak ik een voor je voor maar E19,99 ;)





    Mvg,
    Maks Jorritsma
    MJ-Projects

  • Dus de punten die ik hier lees en ga [offtopic]proberen[/offtopic] aanpassen:


    + Het menu van boven is net iets te groot.
    + In de menutitel misschien ipv een zwarte strook een witte van 2px zetten.
    + Ander font. In de header, zou daar hetzelfde font mogen blijven?
    + Blauw erin verwerken. (http://www.colorschemer.com/)


    @ Cas, ik heb er echt 3-4 uur aan gewerkt, maar heb in die uren 2 ontwerpen van kaartjes gemaakt voor mijn oma en opa (25 jaar getrouwd) ;)

  • Citaat van DeWilde

    @ woetie, met deze reactie ben ik NIKS
    @ truxo, wat kan ik dan van kleuren gebruiken?
    @ W0utR, Ik ga nu slapen, ga morgen het menu van boven aanpassen.
    [offtopic]Ik vind hem persoonlijk wel mooi, en even ter informatie: afbreken is niet leuk als je voor deze layout 3-4 uur werkt ... [/offtopic]


    [offtopic]"met deze reactie ben ik NIKS"
    Kun je niks bedoel je?


    "n even ter informatie: afbreken is niet leuk als je voor deze layout 3-4 uur werkt ..."
    Ik werk soms een aantal dagen aan een layout en dan zeuren sommigen ook dus stel je ffs niet aan wil je
    [/offtopic]


    De layout is gewoon heel basic. Alles wat je daar ziet is gewoon met blending options gemaakt wat nou niet bepaald een mooi iets.


  • [offtopic]Rank: Elite Lid: voel je je daardoor beter dan de anderen? [/offtopic]


    Er zijn mensen die denken dat hij/zij beter is dan al de rest. Ik vraag hier over mensen hun mening, iedereen weet dat "mooie layout" en "gruwelijke layout" [offtopic](dit zijn voorbeelden)[/offtopic] onnodige reacties zijn. Geef hier tips bij zoals anderen doen.

  • wat dewilde zegt is waar jongens je moet vind ik dan althans bij een uitspraak ook een uitleg met tips geven :cheer:


    voor de rest denk ik dewilde dat je op je kleuren moet gaan letten en vooral niet moet vasthouden aan hets standaard criminallayout (zo met twee nav balken etc.) want dan lijkt het al erg snel op een maffiagame ipv van een bedrijvengame


    veel succes ermee,
    stan

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!