• beste cp

ik heb een vraag ik snap hier even niet veel van.

ik heb een veiling gekregen maar volgens mij mis ik db gegevens.
    Zouden jullie even willen helpen.
    dit zijn de fout meldingen:

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 54

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 57

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 60

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 83

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 87

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 302

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/gofie/domains/downup-terror.nl/public_html/markt_gebouwen.php on line 302

Mvg Christoffer

Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!