Printen op CD

• Borderless vraag ik me sterk af. Wat je vaak ziet is dat er altijd nog net een klein randje zit. Zelfs de dure drukkers kunnen niet exact printen. De drukkers zelf hebben altijd snijkant nog aan het papier waardoor ze groter printen en daarna netjes afsnijden zodat het lijkt alsof het de hele pagina beslaat.

Ik vraag me trouwens af waar jij ziet dat je daarmee CD's kunt printen? Hier heb je meestal speciale printers voor nodig aangezien zo'n printer een plastichouder heeft waar je de CD inplaats en deze trekt hij door de printer heen.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Ik print zonder rand met mijn Canon Pixma MP640. DVD's haal ik altijd in Duitsland. Hier zit inderdaad een CD/DVD sleeve bij die door de printer heen gaat (niet in de papierlade). Ik betaal geloof ik iets van euro5 voor 25 DVD's. Let goed op het "Inkjet printable" sign als je de cd's haalt. Je hebt ze in mat of in normale uitvoering overigens.

En als je een bedrijf hebt is er nog de website http://www.cdrwinkel.com/

• Dat kan inderdaad. Als de software die erbij wordt geleverd speciale CD software heeft waarmee je makkelijk het plaatje kunt positioneren dan wel. Ik zou als ik jou was even bellen naar Epson zelf.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!