Hij zegt één van deze dagen, dat zal dus de releasedatum wel zijn zeker?

OSBanditi v3.0
- L.Groot
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Geduld is een schone zaak.
-
Mee eens.
-
Beste L.Groot,
Graag zou ik je willen helpen met het mooi maken van de layout,
als je mijn hulp zou willen mag je mij een pb sturen.Milan de Vries
-
Hallo Lars.
Hoe gaat het nu ermee.
Laatste bericht was Maandag en we zouden nog te horen kregen nog te horen hoe het verder gaat.
Wanneer zal dit ongeveer zijn? -
Nogmaals, geduld is een schone zaak. Als lars nog niets heeft geschreven heeft hij de tijd nog niet gehad!
-
Ferhat heeft het inderdaad goed verwoord, ik had de tijd nog niet gehad ervoor. Laat ik het zo zeggen: een "collega" bij mij op het werk is omwille van grootschalige fraude ontslagen en dat is erin geslagen als een bom bij mij en mijn collega's en ik ben er echt goed ziek van. Meer details mag ik niet geven maar laat ik zeggen dat het niet zomaar een medewerker was maar een belangrijker persoon aan wie ook ik vertrouwelijke informatie heb gegeven en die nu dus gepakt is wegens fraude/witwassen van honderdduizenden euro's.
Wellicht dat ik morgen een beginnetje maak maar ik ben er nu nog even niet voor in de stemming. Sorry mensen maar ik moet dit nieuws even verwerken.
-
Ferhat heeft het inderdaad goed verwoord, ik had de tijd nog niet gehad ervoor. Laat ik het zo zeggen: een "collega" bij mij op het werk is omwille van grootschalige fraude ontslagen en dat is erin geslagen als een bom bij mij en mijn collega's en ik ben er echt goed ziek van. Meer details mag ik niet geven maar laat ik zeggen dat het niet zomaar een medewerker was maar een belangrijker persoon aan wie ook ik vertrouwelijke informatie heb gegeven en die nu dus gepakt is wegens fraude/witwassen van honderdduizenden euro's.
Wellicht dat ik morgen een beginnetje maak maar ik ben er nu nog even niet voor in de stemming. Sorry mensen maar ik moet dit nieuws even verwerken.
Dat is rottig voor jullie. Veel sterkte gewenst.
Hierbij kan ik ook berijpen dat je niks gepost hebt.
-
Ik heb besloten om toch met het project door te gaan!
Zojuist heb ik een nieuwe betaalpagina gemaakt: http://osbanditi.rapifia.eu/v3/index.php?a=koop_callcredits. De API's worden binnenkort geïntegreerd en alles is heel makkelijk in een config bestand aan te passen (wellicht later nog een admin-paneel optie).
Login: demo
Password: demoGraag zou ik nog even van iedereen willen weten welke opties er nu helemaal niet werken, waar de +/- bug in zit en wat verder nog niet helemaal lekker werkt.
Alvast bedankt!
-
Hallo Lars.
Als ik op kopen klik onderaan springt hij naar een anderen pagina
Heb er een kopie van bijgevoegd.Ook vind ik het een leuke lay-out alleen op de begin pagina waar je opkomt voor in te loggen een beetje saai.
Ook een beetje te weinig informatie over het spel zelf wat ik denk dat er wat meer op mag komen.Ook vind ik dat de uitlog knop iets meer naar boven moet maar dat ik mijn mening.
Voor de rest niks op aan te merken.
-
Het probleem van M.Martens heb ik niet
ik wil wel even zeggen dat zowel het geld als de callcredits van het demo account in de min staan...Maikel bedoel je de homepage zelf? Want die 2 mannetjes op de homepage en verder geen tekst is typisch aan banditi
-
Maikel bedoel je de homepage zelf? Want die 2 mannetjes op de homepage en verder geen tekst is typisch aan banditi
Hallo Wimmpie.
Weet zelf ook wel dat er geen tekst staat bij Banditi hoort.
Zelf vind ik het niks want naar mijn mening mag er best wat informatie onderstaan.
Ik weet niet hoe jullie er tegen kijken?Het probleem van M.Martens heb ik niet .
Even ter attentie.
Dit is alleen bij de extra betaal pagina. -
Maikel je bevind je dan op de oude pagina ;). Als je ingelogd bent moet je even opnieuw in je adres balk deze link typen:
http://osbanditi.rapifia.eu/v3/index.php?a=koop_callcreditsDus niet uit het menu (menu is nog niet bijgewerkt). Verder klopt het wel dat je nog niet kunt betalen (immers de API is nog niet geïntegreerd) het gaat dus puur om de styling ervan.
-
Een mooie verbetering
-
Ik heb volgens mij 2 bugs gevonden :
Bij bescherming staat er - 1 uur hoort dit zo, of is dit een bug :$?
En bij het geld kan je in de - staan #Demo account?Groet DutchLMD
-
Volgens mij is de bescherming altijd 24 uur of langer.
Sorry if i'm wrong.Maar geld in de min is zeker een bug naar mijn weten.
-
Ik dacht dat geld in de min al gefixed was bij 2.0
-
Ik dacht dat geld in de min al gefixed was bij 2.0
Ben je niet de enigen.
Dit meende ik ook al.Maar we hebben het dus fout, helaas.
Maar Lars zal het wel oplossen -
Heeft iemand enig idee op welke pagina's dit o.a. is?
-
Hallo Lars.
Ik heb even voor je gekeken.
Het staat op alle pagina's.Verder is de rest toppie.
Waar ben je op het moment mee bezig?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!