Vrijwillig blogbericht

  • Beste leden,


    Heeft u een blog over games/spelltjes, multimedia of gsm's? Dan zou ik graag een gastblogbericht schrijven met 2 links. Hoe meer blogs zich aanmelden hoe liever.


    Voorwaarden:
    - links moeten follow zijn
    - permanent online


    Mvg,


    Brent

  • Gelieve ontopic te blijven, maar om even op je vraag te antwoorden.


    Dit is niet voor mij, maar voor een persoon waarvoor ik de seo verzorg. Het is trouwens geen 'belabberde' manier om backlinks te krijgen, maar een out-off-the-way methode.


  • Een voorbeeld doet er niet echt toe, ik heb geen andere eisen en ik heb als voorwaarde dat de site gewoon kwalitatief in orde moet zijn.


    Een PR van minimum 1.


    (Gelieve geen discussie te starten over PR)


    Brent

  • Citaat van brentvdh

    Een voorbeeld doet er niet echt toe, ik heb geen andere eisen en ik heb als voorwaarde dat de site gewoon kwalitatief in orde moet zijn.


    brentvdh Wat is dat voor een opmerking?


    Natuurlijk is een voorbeeld wel belangrijk, hoe moeten we anders zien wat jij voor soort berichten plaatst en of dat ABN is ?
    We moeten wel kunnen zien wat jou kwaliteit aan teksten is, anders hebben we er nog niks aan.


    En dan de links die jij plaatst, zijn die ook minimaal PR 1 of meer ?
    Is namelijk wel belangrijk voor je SEO dat je naar een kwaliteit link gaat.

  • Een voorbeeld is alleen belangrijk als ik weet op welke website het bericht eventueel geplaatst zal worden. Nu is het gewoon het vragenuurtje.


    Uitgaande link is PR 2 en naar een subpagina (PR onbekend).

  • Ik wil graag eerst voorbeelden zie voordat ik ermee in zee ga.
    Heb zelf PR2 links maar laat niet zomaar teksten erop kwakken als ik niet kan zien wat jij voor berichten opmaakt.


    Dus bij deze toch graag een voorbeeld.

  • De tekst wordt eerst aangeleverd, daarna kan je beslissen of hij erop komt te staan.


    Zou je even jouw website via pm willen doorsturen?
    ________________________
    Ik wacht nog altijd??

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!