Wampserver voert de codes niet uit

• De wampserver van iemand die ik ken werkt niet meer naar behoren, hij voert namelijk de codes niet helemaal meer uit en ik weet zo even niet waar het aan zou kunnen liggen.

Zo ziet het eruit:

http://i45.tinypic.com/2cc1tu.jpg

En het ligt niet aan de script want het gebeurt ook bij andere scripts terwijl ze perfect op mijn laptop werken.

Wat is er verkeerd met zijn wampserver, wat moet er veranderd worden?

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb de script niet, zover ik weet werd <?php gebruikt, de script en alle andere scripten die werkten op mijn laptop werken niet op de zijne.

Het ligt dus sowieso niet aan de scripts ^o)

Wat je ziet in de afbeelding is slechts het gedeelte van de script dat hij wel laat zien, de rest laat hij niet zien maar word ook niet uitgevoerd zo te zien^^ enigste dat wel werkt is die titel met de border eromheen, ws omdat.. dat gedeelte gewoon html was

O o
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ga naar het icoontje van WAMP -> Linkermuisklik -> PHP -> PHP Settings -> Short open tags aanvinken ;)

Als dat niet werkt moet je even zeggen wat je PHP settings zijn (welke zijn aangevinkt)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van jopitan

Ga naar het icoontje van WAMP -> Linkermuisklik -> PHP -> PHP Settings -> Short open tags aanvinken ;)

Als dat niet werkt moet je even zeggen wat je PHP settings zijn (welke zijn aangevinkt)

Uitgeprobeerd, maar maakt helaas geen verschil

O o
    /||\
    /¯\

• Och wat dom. Ik zie het probleem al. Verander je URL eens naar http://localhost/Opdracht6.php ;)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Citaat van Fils

jopitan
    Het is een gezegde "Je haalt de woorden uit me mond", in internet/pc taal blijkbaar "Je haalt te letters uit me toetsenbord" :p

Ah zo, had daar inderdaad nog nooit van gehoord.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!