dus zoals ik al als eerste zei, laat je informeren. Wij zijn geen medewerkers van de Nederlandse banken.
rabobank
-
-
-
Citaat van Ferhat.Remory
dus zoals ik al als eerste zei, laat je informeren. Wij zijn geen medewerkers van de Nederlandse banken.
Al gedaan via e-maill zei zeggen dat ik moet bellen, maar heb geen zin om nog bij te betalen voor een buitelandse oproep. -
Als je geen moeite doet, of er wat voor over hebt, kunnen wij niet veel doen ...
-
Citaat van Ferhat.Remory
Als je geen moeite doet, of er wat voor over hebt, kunnen wij niet veel doen ...
Mee eens, jij zoekt informatie maar wilt er zelf niet achteraan.. -
De meeste banken vragen ook wat geld voor het aanmaken van een nieuwe bankaccount , je kan ook niet bij 2 banken teglijk werd mij verteld toen ik dit probeerde ze willen alle zaken bij 1 bank.
-
ING vraagt binnenkort ook nog eens transactiekosten voor storten :s
-
-
Heb er ook zelf drie...
-
@Fils , dan loopt die medewerkster te lamballen.
IK heb dit bij de rabobank geprobeerd, de medewerkster vroeg meteen bij welke bank zit je ? Ik antwoord abn amro zij zecht : nou dan moet je of bij je bank weg of al je zaken op 1 bank bij ons kan dit niet.
-
Ooit van reclame en verkopen gehoord? Als je een betaalrekening aanvraagt wil een bedrijf natuurlijk dat je er ook een lening, hypotheek en spaarrekening afneemt, zo simpel is dat.
Ik heb overigens een spaarrekening bij ING, ABN AMRO en bij de Rabobank en tevens een privé en zakelijke betaalrekening bij de Rabobank dus dat is gewoon mogelijk. Beter juist om het te verspreiden...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!