Opneem programma

• Nou dat is er gewoon simpelweg niet, ik neem op met mijn i7 en 12 GB ram. Gewoonweg omdat ik anders niet mooi kan opnemen. Wellicht even sparen voor een goede laptop dus.
    Aangezien een opname programma toch veel van je computer resources vraagt.

• Ik denk dat MSI Afterburner iets voor je is. Dat is eigenlijk een overclock programma maar er zit een video capture programma in ;) Deze is niet zo zwaar als Fraps.

buffy, Niet iedereen heeft geld. En niet alleen de processor en het geheugen tellen mee (het geheugen in dit geval het minst juist). De videokaart is ook belangrijk. En aan je reacties te zien heb je nog veel te leren op het gebied van computers.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Ja maar met GTA niet echt. En sinds wanneer zit er in MSI Afterburner een opname programma? Nooit gezien, ga ik eens proberen.

En ik zeg ook niet dat iedereen geld nodig heeft, enkel dat je met een wat oudere/tragere pc niet zover komt. Wel denk ik dat als het een dual core is dat je met Xfire kan opnemen. Die ligt ook niet zo heel zwaar op je computer.

• Die kost nu toch geld? Tenminste, dat werd mij verteld. Ik had het ook geprobeert maar moest betalen en kreeg allemaal zooi (Ja, ik weet wat ik doe). Dus heb hem er maar weer af gehaald. Daarna xfire geprobeert, stukken beter, nu gebruik ik Fraps en Livestream ProCaster.

• Het is bijna onmogelijk om op te nemen op een trage pc, dit komt omdat de record programma veel ram geheugen gebruiken en processor snelheid, ook met een online record programma.

Ik zou gewoon wachten totdat je een betere pc hebt met minimaal 4 gb ram, want dat heb je zeker nodig met recorden ;)

• Citaat van Replic

Het is bijna onmogelijk om op te nemen op een trage pc, dit komt omdat de record programma veel ram geheugen gebruiken en processor snelheid, ook met een online record programma.

Ik zou gewoon wachten totdat je een betere pc hebt met minimaal 4 gb ram, want dat heb je zeker nodig met recorden ;)

Zie eens reactie van Jopitan :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!