free lance reparatie

• Beste leden.

In mijn vrije tijd repareer ik ps3 , pc´s , xbox360 en nintendo wii (Modden ervan). Nu ben ik van plan om er een website voor te maken die ik ga promoten doormiddel van marktplaats klus advertenties + google.

Ik zoek nog een domein ( zelf registreren of iemand moet een goeie voor mij hebben.), Weet iemand een goeie naam voor dit soort diensten ? of zal ik gewoon mijn voor en achternaam.nl doen ?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Probeer zo onbekend mogelijk te blijven.
    En zo te zien is console-reparatie.nl al geregistreerd heur.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

• Hihi iemand heeft die snel gerigistreerd wat een boefjes !, waarom zo onbekend mogelijk blijven dan krijg je toch geen klanten.

Wie heeft hem snel gekocht en hoeveel vraagt hij ervoor.:}

Iemand van eqaz.nl ofzo.

• Citaat van ZiraX

Probeer zo onbekend mogelijk te blijven.
    En zo te zien is console-reparatie.nl al geregistreerd heur.

Datum registratie 2012-06-19
    Datum laatste wijziging 2012-06-19

Net even door een ene Kevin van 't IJ. geregistreerd

Zo Maks al aangeeft probeer iets met console en reparatie.

Veel mensen zoeken op die termen.

• Goedemiddag,

Ik had vernomen dat er enige intresse was in het domein console-reparatie.nl ?

Indien dit het geval is kun je contact met mij opnemen per Privébericht met een goed bod. Dan zal deze uiteraard in overweging worden genomen.

Met vriendelijke groet,
    K. van 't IJssel

• Citaat van BrokenTrack

Dat heet zaken doen.

Als hij denkt dat ie er zaken mee doet komt ie niet ver zijn maar weinig tot geen console reperatie diensten die een domein voor 100 euro kopen. Ga ook zeker geen bod uitbrengen heb al een ander top domein !

• Kijk en daarom kan je dus beter domeinnamen via een PM sturen, dan heb je niet van dat soort Ram debielen die dan even snel het domein registreren en vragen of jij intressen hebt voor een ( Leuk ) prijsje.... Dat heet achterbaks....

Vooral als je nog gaat vragen: Ik zag dat je intresse had in ... ?
    Terwijl het hier net 2 dagen in de topic staat....

• Mensen zoals jij moeten echt wegblijven op CP, zo vies dit.

OT: Scar ik stuur via PM wel wat, blijkbaar kan je dat hier niet zeggen.

• Georgo achja hou me er niet mee bezig als hij denkt dat ie een goeie koop heeft gedaan dan vind ik dat wat meevallen ,vooral voor het bedrag wat hij ervoor vraagt. Ik verzin zo een nieuwe dat woordje console bevalt me niet als ik ook in computers doe.

Stuur maar een pm als iemand nog een grappige domein weet !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!