PHP Scripter

  • Beste Criminalspoint leden,


    Hierbij zet ik mijn broer ( PHP scripter )
    te koop hij heeft veel scripts gemaakt voor
    Maffia spellen en Pokemon spellen


    Tijd Duur:
    1 maand
    2 Maanden


    Kosten:


    De kosten betaal je ten voor niet later meteen!
    Hoeveel het gaat kosten daar gaan we over praten


    BetalingMogelijkheden:
    Paysafecard
    Bankoverschrijving


    Iemand intresse Stuur een bericht:cheer:

  • Nauw ik kan zeggen dat mijn broer heeft gescript voor {Knip} voordat hij werd ontslagen zomaar en hij was beta tester en hij heeft echt veel scripts voor {Knip} gemaakt dus wij doen het eerlijk:)


    En als u mijn broer inhuurd kunt u zelf tegen hem zeggen wat u wilt en hij maakt het voor u;)

  • Nou sorry maar zo werk ik niet, een deels aanbetaling vind ik nog wel kunnen maar volledige betaling is onzin.




    @Hieronder
    Dat is de meest grootste onzin wat er bestaat, op die manier zijn beide partijen te vertrouwen.
    Zoals u het nu aangeeft is zeer raar aangezien niemand eerst betaald en dan pas geleverd krijgt.


    50% voor de opdracht
    50% na de opdracht


    Jij blij ik blij iedereen blij, wat is hier in vredesnaam onzin aan????

  • Dat vindt jij en deels aanbetaling is pas onzin dat is gewoon liegen;) en mijn broer is een goede lid hier;)

  • Mijn broer heet op Criminalspoint ( Reza )
    Hij is een PHP scripter:)
    bewijs hoor je van hem morgen zelf dan legt hij ook uit dat ik zijn broertje ben

  • Hij is er niet tot morgen mijn broer is met school iets doen;)


    en victini hij zegt zelfde als mij je moet inhuren hij doet vanwegens {Knip} geen gratis werk meer dus hij wilt ervoor betaald worden

  • {Knip door Willem:
    1.1 Behandel iedereen met respect.


    1.4 Plaats geen lasterlijke berichten over een (conflict met een) ander. Los deze zaken buiten CP om op. Maak, indien nodig, melding van oplichting bij een teamlid van CP door middel van een privébericht.


    1.6 Plaats geen privacygevoelige informatie van anderen.}

  • 1.1 Behandel iedereen met respect.
    1.4 Plaats geen lasterlijke berichten over een (conflict met een) ander. Los deze zaken buiten CP om op. Maak, indien nodig, melding van oplichting bij een teamlid van CP door middel van een privébericht.

  • {Knip by Willem:


    1.1 Behandel iedereen met respect.
    1.4 Plaats geen lasterlijke berichten over een (conflict met een) ander. Los deze zaken buiten CP om op. Maak, indien nodig, melding van oplichting bij een teamlid van CP door middel van een privébericht.
    1.6 Plaats geen privacygevoelige informatie van anderen.}

  • Topic gesloten op het volgende:


    1.1 Behandel iedereen met respect.
    1.4 Plaats geen lasterlijke berichten over een (conflict met een) ander. Los deze zaken buiten CP om op. Maak, indien nodig, melding van oplichting bij een teamlid van CP door middel van een privébericht.
    1.6 Plaats geen privacygevoelige informatie van anderen.


    TS Krijgt hierbij een aantal ban uren omdat die de bovenstaande regels heeft overtreden.


    :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!