Hé
ik ben bezig met een nieuw project.
Ik wil jullie graag vragen wat jullie ervan vinden!
Domein : http://www.allehacks.nl
:cheer:
Hé
ik ben bezig met een nieuw project.
Ik wil jullie graag vragen wat jullie ervan vinden!
Domein : http://www.allehacks.nl
:cheer:
Zo goed als alle subs werken niet.
Dit is een source kopie.
Aalle hacks kan je free vinden.
Conclusie: alleen noobs die niet goed zoeken zullen dit kopen.
Msn freezer kan je omzeilen.
Er zijn al veel hackdites net zoals criminalsite's.
Dus als je zeker winst wil halen is het aangeraden dat ze een banner kunnen plaatsen op jou website.
Oke en de subs werken niet omdat de site nog niet af is?
Je moet gewoon rustig de site opbouwen en meer gasten naar die site sturen en reclame verkopen dan verdien je er wat eraan:)
Idd, wat ik bedoelde was niet slecht bedoeld.
Ik vind dat het onprofessioneel over komt hacks te plaatsen die je nog niet hebt en op een onwerkende subpagina uit komt.
Dus opbouwen met wat je hebt
Randy105a snap je ook wel maar gewoon rustig aan doen er is tovh geen haast dus rustig:)
Citaat van GamedealertjeRandy105a snap je ook wel maar gewoon rustig aan doen er is tovh geen haast dus rustig:)
naja, ik heb qwat privé problemen vandaag, dus kan niet echt rustig zijn vandaag.
Weer ontopic: succes twan025 ik hoop dat dit je lukt.
Ik maak namelijk verlies met een site en ik kocht deze en moet nog wat uitbetaalingen doen voor die mensen en draai dus met verlies, en ik zei dit omdat ik wil dat hij geen verlies zou msaken.
Wat je nog kan doen is sanoniem sms ding bij opzetten.
daar komen mensen terug voor en krijg je dus sneller promotie.
Komt wel goed, heb al zomervakantie zal alle hacks deze week op de site plaatsen :cheer:
En verkoop hacks die werken, mensen oplichten is namelijk niet cool, hacks die niet werken enzo.
Ja, mocht ik een hack niet werkend kunnen vinden haal ik dit uit me lijst :cheer:
Twan Jou hacks zijn free basic hacks die gewoon op de google play markt staan gratis alleen dan heten ze anders.
Wat een inspiratie hier zeg +o(
Ga lachen als hun zien dat je het ontwerp gebruikt, dan kan je dag dag zwaaien met je server :cheer:
Ok, niet echt netjes. :slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!