Beste,
Hoe zorg ik ervoor dat mijn site ook in aanmerking komt met de google statestieken / rankinglijst?
Alvast bedankt!
P.s het gaat om de volgende site -> http://www.pokemonchampion.nl
Beste,
Hoe zorg ik ervoor dat mijn site ook in aanmerking komt met de google statestieken / rankinglijst?
Alvast bedankt!
P.s het gaat om de volgende site -> http://www.pokemonchampion.nl
Bent u de echt eigenaar van pokemonchampion?
Maar niet teveel backlinks enzoverder...
Het liefst SEO volgen, maar google ging veranderen dacht ik ...
Citaat van Fils
De rest bepaald Google zelf, je moet je website verzorgen met relevante informatie en artikelen.
Daarop moet je weer keywords en descriptions op maken, ook helpt veel backlinks.
Citaat van GamedealertjeBent u de echt eigenaar van pokemonchampion?
Ja domein / host staan op mijn naam
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.05.12 15:34:15:
Oke, bedankt, ik zal wel even wat google komt er wel uit
alleen SEO kost 70 euro per maand zag ik net, en komt mijn site dan eerste te staan als je pokemonchampion intypt bij google of in de top 10 als je pokemon in typt?
Neen. SEO kost geen 70/ maand, je kan het zelf leren. Hier zal je wel SEO artikelen vinden, en via google zelf ook. Wat je al kan doen is linkpartner worden met Criminalspoint. Aangezien het over hetzelfde onderwerp gaat.
Citaat van Ferhat.RemoryNeen. SEO kost geen 70/ maand, je kan het zelf leren. Hier zal je wel SEO artikelen vinden, en via google zelf ook. Wat je al kan doen is linkpartner worden met Criminalspoint. Aangezien het over hetzelfde onderwerp gaat.
ik ben al link partner met criminalspoint
Zorg dan dat je op elke pagina, dus in de top vijf staat.
Citaat van Ferhat.RemoryZorg dan dat je op elke pagina, dus in de top vijf staat.
Hoe bedoelt u ?
Zorg dat je goede meta tags hebt en maak die zo uitgebreid mogelijk.
<meta name="description" content="PokemonChampion, best online Pokemon game! Will you become the Pokemon master?!" />
<meta name="keywords" content="pokemon, PokemonChampion, pokemon game, pokemon rpg, pokedex, online game, online spel, online rpg" />
Zo goed denk je?
op elke pagina anders ;).
Oh oke, maar dit stond al in de source, tips voor de <meta tags> ?
Citaat van Twan025<meta name="description" content="PokemonChampion, best online Pokemon game! Will you become the Pokemon master?!" />
<meta name="keywords" content="pokemon, PokemonChampion, pokemon game, pokemon rpg, pokedex, online game, online spel, online rpg" />
Zo goed denk je?
Wellicht in het Nederlands zetten ?
Ik bedoel je hebt een .nl site
CitaatBEPERKINGEN VOOR GEBRUIK VAN MATERIAAL
Al het materiaal op deze Website is de auteursrechtelijk beschermde eigendom van Pokemon of diens gelieerde ondernemingen en licentiegevers, tenzij anderszins is vermeld. Alle handelsmerken, servicemerken en handelsnamen zijn eigendom van Pokemon of diens gelieerde ondernemingen en licentiegevers, tenzij anderszins is vermeld. Niets van de Website of een andere internetsite die eigendom is van, wordt beheerd door, in licentie is verstrekt door of onder toezicht staat van Pokemon, mag op enigerlei wijze worden gekopieerd, gereproduceerd, geepload, gepubliceerd, verzonden of gedistribueerd zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. U mag echter wel een kopie van het materiaal naar een computer downloaden voor enkel persoonlijk, niet-commercieel thuisgebruik, op voorwaarde dat u alle auteursrechtelijke en andere bedrijfseigen informatie intact laat; dat u geen wijzigingen aanbrengt in het materiaal; dat u het materiaal niet gebruikt op een wijze waarmee een verband met een van onze producten, services of merken wordt gesuggereerd; en dat u om generlei reden hoeveelheden van het materiaal downloadt naar een database.
INTELLECTUELE EIGENDOM
Alle inhoud op de Website, inclusief artikelen, illustraties, screenshots, afbeeldingen, logo's, digitale downloads en andere bestanden, is eigendom van Pokemon of diens gelieerde ondernemingen of licentiegevers, tenzij anderszins is vermeld, en wordt beschermd door auteursrecht-, handelsmerk- en andere intellectuele-eigendomswetten van de Verenigde Staten en/of andere landen. Handelsmerken en auteursrechten voor games en personages van derden zijn eigendom van de bedrijven die deze producten op de markt brengen of in licentie verstrekken. Alle inhoud op deze Website, inclusief artikelen, illustraties, screenshots, afbeeldingen, logo's, digitale downloads en andere bestanden, mag niet worden gebruikt op een andere website, in publicaties, tijdens openbare presentaties, in verband met een product of service die niet van Pokemon is, op een wijze die waarschijnlijk verwarring veroorzaakt onder klanten, op een wijze waarmee Pokemon verdacht wordt gemaakt of in diskrediet wordt gebracht, of op een wijze waarbij de intellectuele-eigendomsrechten van Pokemon anderszins worden uitgebuit voor een commercieel doel of waarbij anderszins inbreuk wordt gemaakt op deze rechten. Pokemon verleent personen geen toestemming om enige inhoud van deze Website te gebruiken. Omdat we duizenden van dergelijke verzoeken ontvangen, wordt het gebruik van onze handelsmerken en auteursrechten volgens ons beleid geweigerd. Klik hier voor informatie over claims wegens geschonden auteursrechten. U erkent en accepteert dat u niet over eigendomsrechten of andere rechten beschikt ten aanzien van enige inhoud op de Website, inclusief maar niet beperkt tot inhoud die u mogelijk hebt gemaakt of ontwikkeld, inclusief afbeeldingen van trainers, schermnamen en gamescores. Trainer Tokens hebben geen contante of andere waarde en u accepteert dat Pokemon te allen tijde en zonder voorafgaande kennisgeving kan wijzigen hoeveel Trainer Tokens nodig zijn om een item op de Website te wijzigen of voor u beschikbaar zijn.
Aka, zonder bewijs materiaal dat je toestemming hebt van pokemon wordt dit niet toegestaan.
Topic closed
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!