Hallo
Wat vinden jullie van de hoesjes die op
Staan. Het zijn de hoesjes van me telefoonhoesjes shop!
MVG
Meld via pb als er interesse is!
Hallo
Wat vinden jullie van de hoesjes die op
Staan. Het zijn de hoesjes van me telefoonhoesjes shop!
MVG
Meld via pb als er interesse is!
Mag je wel zonder toestemming dingen verkopen met disney cartoons erop verkopen?
@Hieronder, dan heb ik niets gezegd.
Ja, ik heb dat al nagevraagd :)!
Ik vind het wel mooi en ook simpel.
[offtopic]Ik zou een tekst schrijver inhuren aangezien er op sommige pagina's spelfouten zitten.[/offtopic]
SvenB ga je ook S3 hoesjes verkopen van de galaxy serie?
Beste leden,
Laat het nu voor eens en altijd duidelijk en klaar zijn omtrent het checken van websites:
A) Het checken van websites die een webshop bevatten zijn toegestaan, onder de volgende voorwaarden:
1. De check gaat over de website in het algemeen (layout, programmering, handigheid, indeling, teksten etc.) en dus niet alleen het assortiment of een actie.
2. Je moet deze website zelf hebben gemaakt, of mee geholpen hebben aan de maak van de website (alle makers moeten dan vanzelfsprekend akkoord gaan met de check).
3. Het openingsbericht bevat geen actie, advertentie of uitgebreide omschrijving van de dienst(en) of product(en) die té commercieel van aard zijn ingesteld.
B) Reclame, advertenties of acties zijn niet toegestaan, tenzij er overleg is gehad met ten minste een crewlid die nu nog in dienst is.
C) De CriminalsPoint.com crew behoud zich het recht om de berichten in deze topics te wijzigen cq. te verwijderen als deze te commercieel zijn ingesteld, of deze het reglement overtreden.
Vanaf nu lijkt me dat alles duidelijk is. Wanneer dit niet het geval is zien we graag een bericht tegemoet, zodat we het nog een keer extra kunnen uitleggen.
Alvast bedankt voor jullie begrip.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!