Verkeerde product

  • Beste leden,


    Ik heb een product gekocht op een website(een source).


    en kreeg dus de verkeerde.


    Nu heb ik dus al gemaild naar ze maar geen antwoord ook met SMS zo.


    verder weet ik hoe hij/zij heet. Maar nu weet ik niet hoe ik min goede source krijg.


    Bellen durf ik van me zelf niet:$
    Dus ik weet het echt niet meer.

  • Dit is al best vaak voorgekomen.


    Allereerst wacht je 24 uur af.
    Als ze dan niet reageren stuur je nog een brief maar dit keer net iets bozer.
    Geef ze dan 48 uur en indien ze dan niet reageren ga je naar ze/hij/zij bellen of een bezoek brengen.
    Als je dan nog steeds niks krijgt kun je aangifte doen.


    Volgens mij had R-Mijnten een goed plan gemaakt voor als dit gebeurd.

  • Ik heb al een dag gewacht toen een mail gestuurd, daarna een SMS verstuurd.
    net weer een mail verstuurd.


    En langskomen is beetje ver rijden, maar durf ik ook niet. zelfde geld voor opbellen.

  • [offtopic]Het probleem is dat deze site al een eindje mensen oplicht met de Crimeclub source.


    Een paar maanden geleden, had ik een advertentie staan van deze site (direct verwijderd) via mollie. Zag ik dat hij alles van mijn site stal en gebruikte, tot de algemene voorwaarden (die nog mijn link liet staan ook.
    [/offtopic]


    Een brief aangetekend sturen naar die persoon

  • @TS: Laat me raden, de criminalstyle source? Als dit zo is dan weet ik het ook niet meer met deze persoon, alleen al op CP is dit al de 4e keer. |-)


    Als het de criminalstyle is moet je ntnt hier op CP een bericht sturen, dat is namelijk de eigenaar.

  • Wat verwacht je dan ook van die prijs? Trouwens dat wat op crimeclubs.cc staat is de Ghettostreetz source van mij en jordan.:}

    Citaat van DI

    Fijn voor je Fitim, mar bij mij gaat het om de crime*clubs*.cc source die ik niet kreeg :@

  • Als je product niet krijgt kan je best contact opnemen met de host. Niemand wil oplichters draaien (behalve ***...)


    R-Mijnten
    We maken niemand zwart zonder bewijs oid!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!