Gametron

  • hallo allemaal,


    Ik zat te kijken waar ik het goedkoopst online games kon kopen en ik kwam uit op gametron.nl dit is een site waar je een spel koopt en dan kunt downloaden. nu vraag ik mij af of hier ook de online mode bij zit zoals bij call of duty. dit kan ik namelijk niet vinden. en weet iemand hoe dit precies in zijn werk gaat? want mijn internet vliegt er wel is uit dat ik dan niet een game heb gekocht zonder dat ik hem heb. hopelijk hebben jullie wat meer informatie voor mij.


    edit
    ik zie zojuist dit op de site staan:


    "Downloaden is heel eenvoudig. Nadat je een aankoop hebt bevestigd, haalt een downloadmanager alles voor je binnen. Als alles is gedownload, installeer je het spel en ben je klaar om te spelen. En als je in de toekomst opnieuw je game wilt downloaden dan kun je dit altijd kosteloos doen."


    mij lijkt dat dit onmogelijk is bij online games want dan ben je een licentie nodig en die kun je maar 1 keer gebruiken.


    bij voorbaad dank!

  • ze hebben een eigen download manager en die haalt de game op zoals ik het begrijp uit de tekst op de site. maar kan ik dan wel online gamen als ik call of duty aanschaf want zonder online game mode vind ik die spellen niks aan.

  • gamersgate is vooral voor mac pc's als ik het zo bekijk ik heb de gok genomen en ben momenteel call of duty mw2 aan het downloaden zie een licentie code staan ik zal jullie laten horen hoe het is afgelopen.

  • Citaat van lhmedia

    gamersgate is vooral voor mac pc's als ik het zo bekijk ik heb de gok genomen en ben momenteel call of duty mw2 aan het downloaden zie een licentie code staan ik zal jullie laten horen hoe het is afgelopen.


    Kijk je niet goed....

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!