Beoordeel win domein!

  • Beste,


    Zoals jullie weten ben ik van http://goo.gl/xzVeD
    Graag zou ik jullie mening willen horen over:
    - Uitstraling
    - Informatie
    - Prijzen / Tips.


    De gene die de nuttigste beoordeling geeft krijgt 1 gratis .nl domeinnaam. (min. 10 feedbacks)


    Lightbox is stuk en dat wordt opgelost.
    Slider wordt klikbaar + krijgt pijlen.


    Bedankt alvast.:cheer:

  • Domeinnaam prijzen vallen best mee, juist begrijp ik niet hoe sommige .be domeinnamen de helft goedkoper kunnen verkopen.
    misschien dat je appart steeds 1 gb schijfruimte of dataverkeer zou kunnen bij kopen in een pakket.
    Eventueel beginnen met gameservers, zo ga je van servers ook goede reclame krijgen en word jou site bekender.
    en als ik een beoordeling moet geven 7/10
    Ik zou het in ieder geval niet beter kunnen!
    eventueel kan je nog iets doen met facebook.
    Wel heel overzichtelijk.

    PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)


    Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!


    Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

  • Ik vind de hovers van de bovenste buttons niet echt mooi (chat, skype, email). Misschien is het een idee om de button zelf te laten veranderen, maar niet de tekst.


    Verander email ook eens in e-mail en voeg nog een icoontje toe aan de button van het klantenpaneel.

  • Je site ziet er mooi uit, je hebt ook een goede uitleg etc alleen ik vind je hosting echt duur.


    Voor 19 euro p/maand een hosting pakket van 100 gb bandwidth en 100 gb schrijfruimte en alles onbeperkt?


    Sorry hoor, maar ik heb voor 2,25 euro p/maand een hosting pakket met 100 gb bandwidth en 10gb schrijfruimte en alles onbeperkt. Het enigste verschil is de schrijfruimte maar die heb je toch niet veel nodig, tenzij je website echt heel groot is.


    De prijzen van je domeinnamen zijn goed, behalve je .be domein dan, die koop ik normaal voor 2.99 en bij jouw voor 8 euro!

  • ps. probeer het icoontje (klantenpaneel) nog eens te centreren


    - Chat / E-mail in het Nederlands en Engels
    - Hover 'Home' is niet goed, er mist leegruimte aan de linkerkant
    - Kan het zijn dat het soort lettertype verschilt van pagina tot paginia en van stuk tot stuk ?

  • @sukel: Jij hebt voor 2,25 p/m hosting met 100 data / 10 gb ruimte ja, dit kunnen wij ook bieden maar wij doen niet aan overselling.
    ( Anders kunnen wij nu wel 1TB gaan oversellen :P )
    Wij willen ons meer richtten op kwaliteit dan kwantiteit.


    Meer feedbacks:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!