Crimstyle mafia way

  • Halo,
    Met de mafia way crimstyle source heb ik dus veel vragen/foutjes (bug's) die ik graag zou opgelost willen hebben.


    Kan iemand mij helpen aub



    Als ik inlog op het admin paneel kom ik terug op de login pagina van admin (kan dus niet inlogen)



    de rangen gaan veel te snel op 15min ben ik 3rangen hoger.



    De wietplantage werkt niet ?? "ik heb 2dagen gelden plantjes gemaakt op dag 1 kan ze nog altijd geen water geven op dag 2??" (op mafia-way nl wel ??)



    Credits via wallie.. wallie bestaat niet meer... hoe kan ik deze naar paysafe maken ??




    Bij goud mijn kan je alle dagen 3x graven.
    Maar ik ben 2dagen verder er staat nog altijd "je kan '0' keer goud graven vandaag'





    Als ik op mijn andere game maffiacity ben ingelocht kan ik niet op deze inlogen als ik hier met mn acc inlog en dan op m'n andere game staat er je ben ook als admin ingelogt gelievere 1x uit telogen



    De geluksrad source ondbreekt



    in de orgeneele versie staan er afbeeldingen zoals de obay etc hier niet ??


    ook afbeeldingen ondbreken heeft iemand deze ??


    Bij bank overval staat: Op 01-01-1970 heeft de bank overvallen van €0,-.


    Bij hoofdkwartier de Countdown van de rondes werken niet ??


    tijd 15.07 ipv 17.07

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • DEZE IS GEHEEL BUG


    regel3:


    Je ontvangt indentiek de gehele versie van de website enkele ontvang je niet de voorpagina die wij gebruiken maar deze click -> voorpagina.<- omdat onze voorpagina voor de verkoop is bedoelt!


    Het is helemaal niet identiek!


    De lay-out werkt allen via link criminalstyle.


    Het is jammer dat zo iets word aangeboden!!!!

  • @ brickshop je koop wat je zelf hebt kunnen testen en zelf hebt gezien achteraf hierover alleen maar negatief dingen melden terwijl je zelf niks van bakt klopt dus niet. de meeste fouten komen door geen cronjob instellen maar dit kan hij ook niet laat staan draait krijgen van het spel.


    @ crimz lees eens wat je zelf zegt het werkt alleen via de link van criminalstyle mischien wordt het tijd dat je die link gaat zoeken en veranderen naar jou domeinnaam en het werk!

  • Dat is lang gebeurt..
    zoals source zegt
    deze is gratis te downloaden!
    Vol bugs....
    Er ontbreken afbeeldingen!
    Scripts!


    Dus niet je geld waard je kan beter de gratis versie downloaden (WERKT VELE BETER EN GEEN BUGS!)
    Of download hier een gratis source en je hebt net het zelfde als mafiaway!

  • criminalstyle is niet te download gratis zover ik dit weet daarnaast kun je alles testen en als iets op mafia-way.com werkt dan moet het bij jou ook 100% werken aangezien je de zelfde code ontvangt die ik heb gebruikt om het daar online te zetten. Hoe kan het mij wel lukken en jullie niet.

  • Ik geraak niet in de admin paneel en er is niks verander geef gewoon de pas in....


    geluksrad script ??? waar te vinden ??



    Hij is zelfs via torretns etc te downloaden

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.05.12 15:15:33:
    Deze is ofline ??

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!