Je bent een touchscreen

• Ik vroeg me altijd al af wat er nu nog meer zou uit kunnen worden gevonden tov toen ik jong was.

Nu begin ik stilletjes aan te weten hoe onze kinderen een groot verschil gaan hebben in opvoeding dan wij:
    ze worden oa. zelf het touchscreen.

Zeer interessant filmpje:
    http://www.hln.be/hln/nl/4124/…sch-met-technologie.dhtml

Verder denk ik dat 3D meer en meer gebruikt gaat worden en mogelijk wordt eender welk paneel bv een reclame bord later je computer waarop je alles kan opzoeken.

Wat denken jullie dat de toekomst eruit gaat zien? Wat gaat men nog meer uitvinden en hoe gaat het eruit gaan zien?

• 3D zal zeker meer naar voren komen, zie hier onder.

3D tv's, monitoren, telefoons die gewoon 3d weergeven zonder een bril ( JA, het bestaat al, maar nog niet heel goed )

Hologrammen, Ook dit bestaat als maar moet nog goed uitgewerkt worden.

House of glass ( Heel populair ) Heel veel van glas gemaakt met alles als touchscreen ( Keuken, slaapkamer ets. ) op je raam het weer van vandaag ets.

Alles werkt samen, Je komt je huis in, alles gaat automaties aan, commando gestuurd ets.
    Je wordt wakker gemaakt door het huis ( gordijnen die automaties open gaan, Wekkertje die afgaat heel vredig, ets. )

Kan ook anders, zoals samsung liet zien, Geen gordijnen meer nodig maar glass wat zwart wordt en lichter wordt als je wakker gemaakt moet worden.

Noem het maar op.. Kan zo wel een hele pagina vol schrijven.

met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

• Google is momenteel bezig met een bril waar je mee naar te kijken of met te denken aan opnemen dat het opneemt of moest je het nu inspreken, weet het niet meer juist, maar er zou gps gsm en dergelijke in zitten.

PaySafeCard te koop van 10EUR Voor slechts 8EUR paypal
    Geintereseerd?
    PM maar ;)

Zoek je dutchleader?
    Stuur dan gerust een pm, bijna altijd op voorraad!

Met vriendelijke groeten,
    Randy105a

• volgens mij zou een computer stemherkening krijgen voor te unlocken, + als je ergens een bericht moet sturen misschien met stemherkening.

Geintereseerd?
    PM maar ;)

Zoek je dutchleader?

Randy105a

• Een printer waarmee je alles 3D kan printen.
    Het is nu volop in ontwikkeling, maar het werkt fantastich.

Een speelgoedauto's (rijdend) kan je kopiëren en opnieuw laten 'afdrukken' ook hier is de kopie gewoon werkend en rijd de auto.
    Het moet zelfs zo worden dat je bijv. voedsel moet kunnen 'kopieren'.

Het word heel prijzig qua grondstoffen, en je kan meestal maar 1 grondstof gebruiken.

(bron: RTL Z hele tijd terug)

Printen op metaal. Het bestaat al echt, en het werkt ook fantastisch. Kosten? Relatief laag.
    Printen op metaal is erg handig voor winkels met reclame borden, het bord kan in weer en wind staan doordat het is geprint op metaal. (soort van erin laseren!)

Ook erg handig bij begraafplaatsen, een persoonlijke boodschap op een stalen plaat wat nooit verweerd!

Blij dat ik nog maar 19 ben, ik ga nog zoveel meemaken!:cheer:

• Citaat van Ferhat.Remory

Bestaat toch al Randy ..

ahn, ik wist niet dat het bestaat als je tegen je pc praat hij unlocked word en als je dan zegt open msn praat tegen bv: jef en dan zeggen wat je wil sturen dan verzenden.
    Ik dacht dat dit nog niet bestond mijn excuses.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.05.12 12:44:12:

Citaat van crimz

@randy bestaal al;
    zelf op mijn gsm kan ik in google zoeken met M'n stem een bericht typen.
    etc etc.

Allen dan moet je wel duidelijk en abn kunnen ?

ja, dit weet ik, maar niet om te unlocken en automatisch te verzenden naar mijn meten moet je bij google ook nog steeds op zoeken klikken, allea bij mijn htc (windows phone 7) toch.

Geintereseerd?
    PM maar ;)

Zoek je dutchleader?

Randy105a

• Terug te komen op de 3D printer, Hoe wordt die gemaakt?

Maakt de 3D printer zelf nog een 3D printer die dan een 3D printer print waar mee je 3D printers kan maken? lol.

Verder zie ik een leuke toekomst tegemoet komen;)

• Crimz,

Toch bestaat het daadwerkelijk, in amerika loopt men ver voor op basis van 3d printing, ook in nederland is het in een vergevorderd stadium.

Bij mijn stiefvader op het bedrijf hebben ze ook een gigantische 3d printer staan, en ook die kan dat uitprinten. Maar ze gebruiken het voor andere dingen. Zoals het bouwen van concepten.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!