Hallo,
Zou je bv een script kunnen maken dat leden dl's ruilen tegen credits ??
Zoja ? hoe kan ik dat het besten maken ??
Of bestaat dit al ??
dl ruilen
-
-
-
Misschien dat DL een api heeft, dan zou je er zelf een kunnen ontwikkelen.
-
Nou, op google vind ik geen api van dl...
-
wat wil je doen crimz leg eens wat beter uit misschien kun ik je helpen?
-
Nou,
Je kan dus credits bestellen via bellen sms paysafe etc
Maar ik zou zo willen dat leden dus Dl's kunnen ruilen in credits
Bv 100 dl's zijn zoveel credits (ze moetten wel een dl acc hebben dan)en eventueel ook via one2xs punten..
dan word dat van hun ecc overgescreven via mijn site...
en dan krijgen ze daar credits voor... -
Ik denk niet dat zoiets mogelijk is, dan zult u een api nodig hebben. En anders moet u alles handmatig (laten) doen. Indien er geen api beschikbaar is zal dit waarschijnlijk niet mogelijk zijn.
-
Citaat van crimz
Nou,
Je kan dus credits bestellen via bellen sms paysafe etc
Maar ik zou zo willen dat leden dus Dl's kunnen ruilen in credits
Bv 100 dl's zijn zoveel credits (ze moetten wel een dl acc hebben dan)en eventueel ook via one2xs punten..
dan word dat van hun ecc overgescreven via mijn site...
en dan krijgen ze daar credits voor...Dat is alleen mogelijk als jij toegang hebt tot de database van Dutchleader 8-|
Wat je wel kan doen is een pagina op je site zetten waar je neerzet dat de leden naar jouw dl account credits kunnen sturen met als mededeling hun account naam op jouw site en dan controleer jij of je ze hebt ontvangen en dan geef je de credits.
Dutchleader heeft verder hier geen api voor dus het bovengenoemde is het enigste wat je kan doen.
-
Citaat
Wat je wel kan doen is een pagina op je site zetten waar je neerzet dat de leden naar jouw dl account credits kunnen sturen met als mededeling hun account naam op jouw site en dan controleer jij of je ze hebt ontvangen en dan geef je de credits.
Indien de TS hiervoor gaat:
Let op dat veel leden dan ongeduldig zullen zijn en dan brutaal enz. gaan doen.
Leden kunnen jou ook niet vertrouwen.
Ik raad dit af! -
crimz je kunt het altijd op bestelling doen dat ze het naar jou sturen en dan bij opmerking hun naam neer zetten en dat jij het (wat ze willen doneer op hun account).
dan zet je er gewoon een week wachttijd voor dan heb je alletijd om te kijken.
-
Citaat van Reza
Indien de TS hiervoor gaat:
Let op dat veel leden dan ongeduldig zullen zijn en dan brutaal enz. gaan doen.
Leden kunnen jou ook niet vertrouwen.
Ik raad dit af!Het komt zeker niet professioneel over, maar wat wil je anders?
Dat ze je niet vertrouwen is het zelfde als bellen voor credits, wie zegt dat als je belt dat je dan ook echt credits krijgt? Er is dus even veel vertrouwen in deze optie als met bellen.
-
Aangezien je moet wachten worden leden ongeduldig.
Zeker als je meer dan een dag weg bent.
Intussen verteld een lid dat hij al langer wacht en niks krijgt,hierdoor ontstaan problemen waardoor je bijna geen klanten meer hebt. -
Idd daarom wou ik het via een script aten gaan
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!