Hey ik heb een heel vaag probleem met m`n galaxy B55310 ik wil internet ik weet nog dat ik internet op me vodafone simkaart heb (prepaid),
nu is het probleem dat ik niet op internet kan komen aleen via wifi logisch..
Ik kan wel zonder wifi op google.nl komen maar dan doet die ook verder niks ik qua verbinding roaming en Pakketgegevens aan.
Maar hij pakt em gewoon niet ik heb al de telefoon naar fabriek gezet maar helpt ook niet.
Ik heb volgens vodafone.nl alle instellingen gedaaan werkt ook niet zo`n smsje laten sturen en de internte geinstaleerd werkt ook niet.
Dus wie weet wat ik moet doen .. ?

B55310
-
-
-
download opera mini voor je gsm ( best niet de nieuwste versie want die geeft java fout)
Installeer het op je gsm
start je gsm opnieuw op
En dan kan je zo via geld, of internet mb) op internet via opera mini? -
Ik wil ook kunnen whatsappen....
-
Zo ver ik weet heb je geen whatsapp voor die type:
Hier staan alle types.
http://www.whatsapp.com/download/ -
zelfde probleem hier met een gt - b5510 het is 2 maanden goed gegaan bij mij totdat ik vergat tegoed op te waarderen dit heb ik 2 weken daarna gedaan en heb toen opnieuw me blox geactiveerd ma kan nog steeds niet op internet. heb van alles geprobeerd nieuwe apn instellen hard reset en een topic geplaatst op de helpdesk geen van de manieren hielp bij mij zit er nu aan te denken om weg te gaan bij Vodafone en een abonnement te nemen.
-
Hmm vaag oke ik heb ook altijd kunnen whatsappen op deze telefoon ik plaats zo een screenshot
-
ja ik krijg gewoon de melding geen verbinding beschikbaar. het probleem begon bij mij net toen vodafone die grote storing had dus ik heb die storing netjes afgewacht want dacht dat het daar aan kon liggen maar tot op de dag van vandaag nog steeds geen internet.
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!