Beste CP'ers,
Ik wil zo veel mogelijk links naar me websites hebben staan, en ik wil een linkpagina aanmaken voor me telefoonhoesjes webshop. Is dit mogelijk, vinden jullie dat er op een webshop een linkpartnerpagina aanwezig mag zijn?
mvg
Beste CP'ers,
Ik wil zo veel mogelijk links naar me websites hebben staan, en ik wil een linkpagina aanmaken voor me telefoonhoesjes webshop. Is dit mogelijk, vinden jullie dat er op een webshop een linkpartnerpagina aanwezig mag zijn?
mvg
Is volgens mij het zelfde als advertenties , Niet het slimste plan wat u kunt doen volgens mij .:}
Je zou eventueel kunnen betalen dat sites uw link op hun site plaatsten..
Citaat van scarfaceIs volgens mij het zelfde als advertenties , Niet het slimste plan wat u kunt doen volgens mij .:}
Wat is er mis met advertenties weergeven op een pagina? Zolang je er niet in overdrijft..
Denk echt niet dat dat kwaad kan, als je onderaan in je copyright balk een link naar je link pagina plaats ga je daar echt geen bezoekers mee storen.
Het is puur om mee bezoekers op de website http://www. super *h oesje .nl
-Alex: ik zag dat je in al je andere topics niet de directe link vermelde dus ging ervan uit dat je het vergeten was, moest dit niet zo zijn mijn excuses. (Heb er een sterretje bij geplaatst)-
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!