[ Root ] Welke Rom gebruikt u?

  • Hey Cpers


    Ik ben al een tijdje bezig met mijn Samsung Galaxy SII.


    Heb het een half jaar geleden geroot zodat ik er andere roms op kon gooien en meer opties tot mijn beschikking kreeg.


    Nu had ik de D4 Rom, die was eerst heel snel ets, Maar toen sloeg mijn mobiel snel vast of werd heel heet, Dit kwam waarschijnlijk omdat ik hem overgeklokt had van 1.2ghz naar 1.6ghz.
    Dit heb ik toen terug gezet en het bleef steeds heet worden.


    Nu heb ik de Resurrection-remix-ICS V1.7 erop staan er werkt goed, snel en soepel.



    Nu is mijn vraag...


    Welke ROM gebruikt u?
    Welk mobiel gebruikt u daarvoor?

    Werkt het goed, snel en soepel, Veel opties?



    Met vriendelijke groet,



    Georgo van den Bosch

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • MIUI Rom, vind die in het algemeen wel goed voor Android 2.3.x en 4.0.X :). Voor de Samsung Galaxy SII :)



    Bekijk ook de meeste reacties op XDA -> dev sectie, dan weet je ook wat het beste is.


    Ik werk nu bij twee teams, GalaxyICS en Teamcooper (voor Galaxy Gio, Mini, Fit en Ace). Dus test geen andere roms..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.12 17:22:39:


    Miui opgezocht voor u: http://en.miui.com/

  • Wow dit is best al een oude topic van mij :P mja hij kan er nog mee door, zou alleen mijn Post willen veranderen....


    Heb nu wel een andere rom ipv de D4 Rom, Gebruik nu een JellyBean Rom, die werkt perfect met Google now..


    Het ligt eraan welke toestel je gebruikt, Ik gebruik een Samsung smartphone waar ik nu nog garantie op heb, Maar ik heb hem geroot, Vele zegen dat ik dan gewoon nog garantie heb, mist er iets kapot gaat aan het mobieltje dat is veroorzaakt door die Rom...


    Bvb door te overklocken enzo...;

  • Wel flinke bump dit ;)


    Maak ik dan maar meteen gebruik van, is het niet zo dat indien je root of ROM gebruikt dat je dan je garantie verliest?

    Is erg afhankelijk van merk tot merk.
    HTC biedt bijvoorbeeld een bootunlocker aan voor heel wat toestellen, maar garandeer idd niet meer dat je nog garantie hebt. Binnen je garantie rooten of van rom veranderen is dus niet aan te raden. :)

  • Je garantie vervalt niet bij de bedrijven welke een boot unlocker hebben vrijgegeven, je mag immers doen met het toestel wat je wilt.
    Echter bij schade of problemen, kan je hem opsturen maar het bedrijf kan zien wat en waardoor het eventueel stuk is gegaan. (is het door de root of custom rom, dan is het je eigen domme schuld)


    en dus ook geen garantie.. (als het door je eigen domme schuld is)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

  • Maar, er zijn altijd goede excuses. IK als developer voor roms, kan ook wel wat shit meemaken. Door een nieuwe recovery te maken, werkte mijnrecovery image en bootloader niet meer xD. Moederbord moest vervangen worden. Ik zei gewoon dat ik aan het spelen was en dat gsm uitviel en niet meer aanging.


    Simple as that

  • Uiteraard, het is maar net hoe je je verhaaltje maakt natuurlijk.. maar alsnog. de fabrikant kan precies zien waardoor het komt ;)

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!