Mooi script te koop

• Omschrijving/functies:
    Mooie uniek game concept. Is geheel uniek gescript en bugvrij. Bekijk de demo voor alle opties.

Demo: verplicht
    http://www.horseplace.nl

Prijs:
    €15,00 per licentie (doorverkooprechten zijn ook mogelijk, neem contact op voor de prijs)!

Betaling via:
    Overschrijving | PayPal

• Source zit vol met fouten. Zo kan ik zo een ID veranderen van het paard dat ik wil trainen en daardoor train ik het paard van een ander. Inplaats van het paard 'koe' heb ik het paard 'L&B Dorades' gedresseerd. Verder geen sql injecties op de homepagina, dus dat zit wel snor.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Mogen we een stuk zien van het "unieke" code ?
    Dit oogt op een source die gewoon te downloaden is maar aangepast is.

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van jopitan

Source zit vol met fouten. Zo kan ik zo een ID veranderen van het paard dat ik wil trainen en daardoor train ik het paard van een ander. Inplaats van het paard 'koe' heb ik het paard 'L&B Dorades' gedresseerd. Verder geen sql injecties op de homepagina, dus dat zit wel snor.

Koe was wel mijn paard, maar inderdaad, veel bugs. Alsook is het niet echt veilig ...

• Uniek?

PHP
    /*
    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    © Alle rechten voorbehouden - Arne De Muyter - http://www.phpscripting.be
    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
    */

Dat staat bovenin de CSS. Verklaring?

• Graag ontving ik uitleg van de TS over de uniekheid en bugloosheid per PM. Tot dan blijft het topic gesloten.

Edit: van de TS heb ik bewijs ontvangen via een PM. Mocht er later toch h.e.e.a. uitrollen dan weet de TS de consequenties.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!