Misschien kun je voor mij een hoesje maken? Ik heb samsung TXT
Telefoonhoesjes
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
IK heb het gevoel dat er een aantal dingen veranderd moeten worden. Puur om het feit dat ik wat mensen heb gepollt met de vraag of ze bij mijn webshop als het waren "uitgenodigd worden" om een design te kopen. De meeste vonden dat niet!
Wat kan er beter aan de site! Tips, trucs, opmerkingen! Allemaal welkom!
-
Ik denk gewoon omdat mensen liever gewoon naar een telefoonwinkel in hun buurt gaan om een hoesje te kopen, dan kunnen ze als het ware de design etc goed zien.
-
Ik weet niet in hoeverre het mogelijk is, maar misschien kan je een 3D view laten zien van de hoesjes.
Uw bedrijfsgegevens (kvk, btw-nummer, etc) op de homepage plaatsen ter vertrouwen.
Een webpagina met veelgestelde vragen, zo lijkt het dat je veel verkoopt.
Vooral mikken op SEO, maar je hebt dan wel serieuze concurrentie!
Probeer vooral het vertrouwen van de klant te trekken!
Succes.
-
Ik vind de prijs opzich ook duur ;). In de winkels is het zelfs goedkoper (in België dan toch) ..
-
Nou ik vind de hoesjes redelijk goedkoop ik betaal hier 9,99 per hoesje.
-
In België betaal ik voor zulke hoesjes 5 tot 7 EUR. Met soms nog promo's...
-
@Ferhat,
Zijn dat de legale dan, of de "china" versie? -
legale, gewoon in de winkel ...
-
@lgroot vind je het al een vooruitgang hoe die er nu uit ziet?
En even over het afreken systeem. Het subtotaal is excl btw en op de website staan de prijzen inclusief . Das toch goed? -
SvenB,
Nee, zoals encyclo.nl het beschrijft:Citaatresultaat van een optelling wanneer deze wordt beëindigd door de meest-significante groepsverandering;vaak bestaat dit totaal uit verschillende subtotalen en/of tussentotalen
Oftewel een sub-totaal is een tussentotaal die de daarboven beschreven producten optelt. De prijs van dat product (6,99) moet dus ook gelijk zijn aan het subtotaal. Je kunt niet het subtotaal excl doen, het product inclusief en dan weer BTW over die subtotaal gaan rekenen.
Voorbeeld van een juiste factuur:
http://www.tuxx.nl/facturen/voorbeeld/Daar is het subtotaal ook de SOM (= alles optellen) van de bovenstaande bedragen. Dat moet jij dus ook doen ;).
Ik hoop dat je me nu snapt. Ik heb namelijk ook Management en Organisatie op school en een eigen bedrijf dus ik weet er wel het e.e.a. vanaf.
-
Daarom staat er op mijn website. Alle prijzen zijn incl BTW
-
Ja, dat maakt even niets uit. Op de factuur moet je dan /1.19 doen voor de stukprijs. Je hoeft het niet te doen hoor ;). De belastingdienst komt dan vanzelf een keertje langs en dan zit jij met de gebakken peren ;).
-
Bedoel je dat ik neer moet zetten.. subtotaal excl btw en totaal incl btw? Bij t afrekenen?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!