Domein geblokkeerd

• Beste leden,

Ik heb weer eens een domein geregistreerd
    ( http://www.paypalforyou.com ), ik heb deze domein geregistreerd omdat ik paypal geld wil gaan verkopen tegen een meerprijs. Wat kan je hier het beste voor gebruiken voor een cms ?

En is het wel een goed idee of echt een afrader ?

IK heb ook bij mijndomein dat er staat DOMEIN GEBLOKEERD hoe kan dit ?

Groeten.

• Misschien kan je paypal voorstellen een soort certificaat te krijgen dat je betrouwbaar bent en eventueel een percentje mee te pikken.

Dit zal dan wel weer moeilijk zijn als je geen ondernemer bent.

• Ticket aanmaken bij paypal... Duurt maar 3-4 weken voordat ze reageren daar 8-)

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• PayPal heeft niet de leukste voorwaarden en klantvriendelijke medewerkers inderdaad. Ik heb samen met een vriend een eigen bedrijf en omdat wij nog 16 zijn mogen wij daar dus geen rekening hebben. Zelfs met toestemming, handtekening en telefonisch contact van onze wettelijke vertegenwoordigers was dit niet toegestaan. Echt heel vervelend allemaal maar gelukkig bieden wij PayPal nu aan via een PSP die nog veel meer betalingsmethodes ondersteund, goedkoper is, volledig Nederlands is (TinTel B.V.) en niet zeurt over je leeftijd.

Ontopic:
    Ik zou zowieso even oppassen met de domeinnaam. Er staat het woordje "paypal" in, wat een geregistreerd handelsmerk is van Ebay. Als jij dus zaken wil gaan doen onder die naam gebruik je indirect de naam van PayPal en ben je dus strafbaar bezig, tenzij je een wettelijk goedgekeurde bevestiging hebt van het gebruik van de naam "PayPal" maar dat lijkt me niet.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!