Hoi,
Als ik een telefoonhoesjes shop start binnenkort, welke hoesjes zullen dan snel lopen naast de iPhone 4s?
Graag hoor ik het van jullie :)!
Mvg,
SvenB
Hoi,
Als ik een telefoonhoesjes shop start binnenkort, welke hoesjes zullen dan snel lopen naast de iPhone 4s?
Graag hoor ik het van jullie :)!
Mvg,
SvenB
Als je leuke samsung galaxy s2 of samsung galaxy ace hoesjes heb dan koop ik ze zo en zo.
Als je een weekje wacht M'n webshop is over 1 week online.
Zojuist bij de phonehouse geweest, en ze konden de Galaxy Note hoesjes niet aanslepen.
Is ook veel reclame over op TV, en ze verkopen dus blijkbaar goed.
Dat is mooi, want daar heb ik al een flinke levering van binnen :)!
Ik ben van plan een HTC One X te kopen, aangezien deze nieuw is en heb er nog geen hoesjes voor tegengekomen kan dit wel werken. Ik zou er alleszins eentje kopen en ken nog wel mensen
Iphone 4 hoesjes, want 4s verschilt met 4.
Binnenkort komt de iphone 5 uit dus ik zou juist geen iphone 4 troep binnen halen.
Dat zou ik niet zo snel zeggen;
Vele apple fans hebben een iPhone 4s gekocht het zou dus niet onwaarschijnlijk zijn dat ze bij de release van de iPhone 5 deze kopen en hun 4s elders verkopen (bv. 2dehands/ebay). Hoesjes voor iPhone 4s zullen nog altijd wel relevant zijn. [offtopic]Dit is alleszins zo in mijn leefomgeving[/offtopic]
Een diep assortiment is meestal een goede investering.
Miss niet wat je vraagt maar screen protectors voor de iphone. Meestal worden ze icm gekocht
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!