• Ik ben opzoek naar 2:

1. Om naar alle leden in de clan een bericht te sturen ( alleen eigenaar van clan kan op die pagina)

2. Om naar alle leden in de clan massa danatie te doen ( het geld wordt vanuit de clan bank gestuurt )
    ook alleen de clan eigenaar kan dit

he gaat hier om pokemon-area.com

Alvast bedankt

**Ik ben daar scripter voor geval dat jullie denken.
    Ik zou zegge n vraag maar aan XD001 maar die is hier banned.

• Best grappig ik vroeg me af wat de functie van een scripter is? Iets maken of iets aan anderen vragen? Daarnaast is elk commerciele actie met pokemons illegaal, kan je nalezen in hun AV.

• Ten eerste: als je een scripter bent moet je ook wel weten hoe je een massa bericht maakt 8-) (eigenlijk te simpel voor woorden een mysql_query en een post en een input en dan vraag jij aan ons of we het voor je kunnen maken?

Aan je woorden schat te zien verbaast het me dat ze jou als scripter hebben genomen? Maar goed ik help je we zijn hier om te leren.:)

Even snel getikt. Nu is het aan jou de taak Victini om de html er bij toe te voegen.

• Fitim Heel slap van je. Je zegt 'Even snel getikt'

BBparser() <-- is een functie die zelf is gemaakt, dus dat heb je niet net verzonnen maar een code van een ander script gepakt en geplakt. Dus je ten 1e deugt niet. (geld ook voor getname) Daarnaast heb je $_POST['bericht'] niet beveiligd....

Daarnaast wat leert hij hiervan? Een code overnemen?

• Omg had hem hier op getikt zij ik toch had hem van me eigen site gepakt (xD)

Citaat van Malik

Fitim Heel slap van je. Je zegt 'Even snel getikt'

BBparser() <-- is een functie die zelf is gemaakt, dus dat heb je niet net verzonnen maar een code van een ander script gepakt en geplakt. Dus je ten 1e deugt niet. (geld ook voor getname) Daarnaast heb je $_POST['bericht'] niet beveiligd....

Daarnaast wat leert hij hiervan? Een code overnemen?

• Victini, kun je je eventueel misschien eerst gaan verdiepen in de structuur van mysql opbouw?

Het voorbeeld van Fitim is al een goed stuk wat je kunt gebruiken. De gebruikerstabel wordt al opgeroepen, nu nog een where clausule toevoegen.

1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!